mphones Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hvilken mobil får du mest for pengene?? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Sannsynligvis en billig Siemens eller Nokia telefon. F.eks. 3510i. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg vil si en Sony Ericsson T610. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hvilken mobil får du mest for pengene?? T610 ! Lenke til kommentar
Normann Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg vil si en Sony Ericsson T610. Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 jeg vil si at en Siemens A55 for ca 3-400 kr er den som gir mest for kjøpet. Man får mulighet til å ringe, til å sende meldinger, man har polyfone ringelyder, og sikkert en smule mer. Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Det er jo selvsagt en eller annen gammel dritt telefonen som man får schitbillig. De fleste bruker jo ikke telefonen til noe mer enn å ringe og å sende sms. Da sier det seg selv at enhver gammal dritt telefon gir mest for pengene. Spørsmålet må kanksje defineres litt annerledes. Man kan ikke vurdere noe slikt objektivt; ergo man må et subjektiv valg på bakgrunn av hvilke behov - til design, egenskaper, funksjonalitet, og andre forhold man mener er vesentlige - man har. Jeg har selv en ercsson t610 og jeg føler at den dekker mine behov på en tilfredsstillende måte i forhold til hvor mye jeg har betalt for den og jeg kan derfor hevde at den gir meg mye for pengene mine. Det må tillegges at jeg er en relativt avansert mobilbruker, i all beskjedenhet, og jeg tviler på at denne mobilen gir mest for pengene til mannen i gata. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 En brukt SL45i .. det er fremdeles en knakende bra telefon, selv om den er et par år gammel. Den spiller mp3 (innebygget mmc-slot, ikke noe addon-greier som med Ericsson/SE), har en finfin kalender, relativt stor skjerm (monokrom, men pytt), pluss java. Du skulle vel kunne få tak i den for rundt 500-lappen nå til dags. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå