Gå til innhold

endring av partisjonstørrelse... 2gb med unused space..hjelp

Anbefalte innlegg

Har og eit problem med min gamle WD20GB.. eg sletta ein linux partisjon på 2 giga,

då eg tenkte at eg ville gje ein annan partisjon denne plassen. men, dei 2gb so vart ledige

då eg hade sletta partisjonen la seg i "unused space"..

Då eg skulle legge "unused space" plassen inn i ein annan partisjon, (ved hjelp av resice wizarden)

låste maskinen seg.. eg har prøvd i win98 OG 2000, utan hell..

Korleis kan eg få den "unused space" inn i ein partisjon viss eg ikkje skulle bruke PM?

håper på svart snart.. det haster!!

mvh

Øystein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei

eg har partition magic 7.. det fungerer kjempebra til å dele opp partisjoner, men når eg skal slette dei og overføre plassen til ein annan partisjon det blir kluss..

husker ikkje kva PM kalle plassen som oppstår når eg pjernar partisjonar, men i PM er den merka med grå..

Lenke til kommentar

hmm, har aldri hatt det problemet selv...

Hvor raskt går det forresten dele opp harddisken hos deg med PM7 ? (klarte en WD40GB på litt under 2 minutt, brukte 20minutt på PM6, er forbedringen så stor for alle ?)

Lenke til kommentar

Det blir ofte litt unused space når du har bare en partisjon på disken og den er definert som logisk partisjon. Bruk PM'en din til å gjøre den om til primær partisjon. Da skal du kunne utvide partisjonen til absolutt hele disken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...