priavtist eksamen Skrevet 28. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2020 Guapgetta skrev (2 minutter siden): Dette er det jeg leser på atm; Drøfte om avkriminalisering av narkotikabruk kan bidra til å løse sosiale problemer i Norge. Drøft om straff er egnet til å bekjempe ungdomskriminalitet (- trekke inn ulike syn på dagens straffesystem - vurdere endringer i reaksjonsformer, som for eksempel bruk av samfunnsstraff Du skal bruke teorier om årsaker til kriminalitet.) Drøft om endringer i barn og unges oppvekstmiljø kan føre til sosiale problemer. nice, hvor fant du lesestoff for dette? mulig å sende det : ) Lenke til kommentar
EsterBose Skrevet 28. mai 2020 Del Skrevet 28. mai 2020 (endret) Noen funnet nyhetssaker/historisk aktuelt som kan være aktuelt? PM Og Hvordan kan man egentlig ta med disse sakene på eksamen? Tilgang til google? Endret 28. mai 2020 av EsterBose Lenke til kommentar
Guapgetta Skrevet 28. mai 2020 Del Skrevet 28. mai 2020 Jeg laster ned alle nettsidene som pdf filer sånn at jeg har de lokalt, tviler på at wifi er åpent på selve eksamen. Kan slide deg nyhetssakene jeg finner om litt, holder på å samle alle sakene og statistikk sammen nå Lenke til kommentar
priavtist eksamen Skrevet 28. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2020 takker! har noen av dere laget oversikt over noen relevante begreper også? Lenke til kommentar
Guapgetta Skrevet 28. mai 2020 Del Skrevet 28. mai 2020 Nei, har ikke gjort det enda. Men har funnet masse bra links og gode teorier som matcher opp. Om begge to skriver begreps liste og sender til hveranre fyller vi sikkert ut endel den andre har glemt/ikke kommet over Lenke til kommentar
priavtist eksamen Skrevet 28. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2020 yes, har kommet litt igang, sender det jeg har når jeg blir ferdig jeg. : ) Lenke til kommentar
EsterBose Skrevet 28. mai 2020 Del Skrevet 28. mai 2020 priavtist eksamen skrev (1 time siden): takker! har noen av dere laget oversikt over noen relevante begreper også? Hvis du har fokus boka så står det mange begreper bakpå kapitlene. Så er bare å se på de på eksamen og dra de inn tenkte jeg. Lenke til kommentar
priavtist eksamen Skrevet 28. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2020 EsterBose skrev (13 minutter siden): Hvis du har fokus boka så står det mange begreper bakpå kapitlene. Så er bare å se på de på eksamen og dra de inn tenkte jeg. nei har dessverre ikke boka vettu... Lenke til kommentar
thrrowaway Skrevet 28. mai 2020 Del Skrevet 28. mai 2020 17 minutes ago, priavtist eksamen said: nei har dessverre ikke boka vettu... Det er bare å gå inn på brettboka.no og skaffe deg boka med kampanjekoda "corona20". Tror den heter Fokus Sosialkunnskap 2 Lenke til kommentar
heiehei Skrevet 28. mai 2020 Del Skrevet 28. mai 2020 Heisann! Jeg finner ikke forberedelsesdelen? Vet dere hvor den ligger? Lenke til kommentar
Thisgirlneedshelp! Skrevet 28. mai 2020 Del Skrevet 28. mai 2020 1 hour ago, heiehei said: Heisann! Jeg finner ikke forberedelsesdelen? Vet dere hvor den ligger? https://sokeresultat.udir.no/eksamensoppgaver.html?query=SAM3016%20forberedelsesdeler%20v%C3%A5r%202020 1 Lenke til kommentar
EsterBose Skrevet 28. mai 2020 Del Skrevet 28. mai 2020 priavtist eksamen skrev (2 timer siden): Hvis noen har noen artikler på temaet. Send pm Lenke til kommentar
EsterBose Skrevet 30. mai 2020 Del Skrevet 30. mai 2020 Guapgetta skrev (På 28.5.2020 den 12.53): heiehei skrev (På 28.5.2020 den 17.49): Føler jeg har en del rot i eksamensbesvarelsen min siden det er flere år jeg har skrevet tekst/hatt eksamen. Men de legger veldig lite i de gramitgske feilene eller? Og hvordan gikk eksamen folkenS? Lenke til kommentar
heiehei Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 føler eksamen gikk greit, men er enda usikker på om jeg faktisk har drøftet eller om jeg bare har argumentert? Lenke til kommentar
heiehei Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 hvor mange sider skrev dere ca? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå