Gå til innhold

Musematte

Anbefalte innlegg

Jeg orker ikke å kjøpe .. så skulle jeg få ei heilt ny musematte av bror min . Jeg har ei logitech mx500 optical m/ kabel. Er DENNE musematten i nærheten når det gjelder kvalitet som funC har ? Noen som har den og mx500 musen og spiller som vil gi meg litt erfaringer ? Eller deg kan godt være noen andre ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurte bare på om icemat'en er bedre en [url="http://www.clasohlson.no/shop/store/main.asp?COSID=87AB58EFA3FA424EB2020D0251B0072C500576&CatPath=0q1q19q99&CampPath=Eq0&IsCampaign=N&NoCache=12%2F31%2F2003+4%3A13%3A40+PM#q541"]denne[/url] musematten. Den som er 5. øverst der. Viser bildet av Ei rød og ei blå musematte . jeg har den blå. Men jeg kjøper ingen musematte .. jeg får av bror min siden han kjøpte ei mus og han får med den icemat musematten og han har ei func fra før
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Eller det absolutt beste (og billigste): Kom deg til den nærmeste tippesjappe og rapp en FLAX matte fra Norsk Tipping, eller kjøp den for en billig penge. For min del liker jeg den bedre enn hva jeg har prøvd av fUnc og lignende. Den har et underlag som henger helt utrolig godt i flaten den er plasser på.

Edit: Feil

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Jeg har icemat selv, og jeg spiller en go del spel der "aim" er veldi viktig.

Jeg er veldi fårnøgd med icemat. Den har en hard og god overflate som ikke bøyes o.l noe som jeg hater med andre musmatter.

Har teste func, det er og en greit musmatte, sikkert like bra som icemat, men den koster vel en del mer.

vist du spiller en del vil jeg ivertfall anbefale en hard musmatte, siden det er veldi kjekt å ha. vist du er på lan og slikt kan mye skje med en mjuk musmatte oppi "baggen" på vei til lan-partyet :)

Jeg fikk med mousescates på icematten som jeg kjøpte hos komplett. Men det var pakketilbud som inkluderte microsoft intelli 3.0 mouse. vet ikke helt om det føller med dersom du bare kjøper musmatta.

konklusjon: Icemat er ingen dårli musmatte, tvert imot :thumbs:

Lenke til kommentar
Eller det absolutt beste (og billigste): Kom deg til den nærmeste tippesjappe og rapp en FLAX matte fra Norsk Tipping, eller kjøp den for en billig penge. For min del liker jeg den bedre enn hva jeg har prøvd av fUnc og lignende. Den har et underlag som henger helt utrolig godt i flaten den er plasser på.

Edit: Feil

det kommer vel helt an på hvilken mus du har. tror ikke det vil virke så veldi bra med optiske mus'er f.eks.. har en slik selv (kan hende den er litt anneledes) å presisjonen på den er ikke den samme som på icemat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
det kommer vel helt an på hvilken mus du har. tror ikke det vil virke så veldi bra med optiske mus'er f.eks.. har en slik selv (kan hende den er litt anneledes) å presisjonen på den er ikke den samme som på icemat.

Den er helt usansynlig god med mx300. Finnes det noen som enda bruker kulemus? :scared:

Lenke til kommentar

kan absolutt anbefale icemat, har du på skatez er det liten lyd og du får ikke noen bedre musmatte :) (subjektivt så gidd og flame)

største ulempen jeg kan se er at du må vaske den en gang i blant (les en gang i uka hvis du brukern mye)

edit: vet ikke med andre optiske, men både den blanke og den svarte icemat funker 100% perfekt med microsoft intelli mouse 3.0. Bruker en Ball mus selv av gammel vane og kommer ikke til og bytte, elsker det simpelten

Endret av Pin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har selv en icemat. kan ikke nekte på at den bråker.

men jeg vil absolutt si at det er den beste musmatten _jeg_ har hatt.

hard overflate som ikke rynker seg som noen tøymatter.

eneste minus som jeg ser med den er at den lager støy og er for liten :laugh:

Lenke til kommentar

Har MX500 og Icemat (sort) selv, det skal ikke nektes for at den bråker (det blir selvsagt mye bedre med skates), men det legger du ikke merke til selv, iallefall ikke hvis du spiller eller hører på musikk.

Meget god matte, har ikke sett antydning til slitasje engang og denne har vert brukt MEGET flittig i ca. 4mnd.

Noe helt annet var det da med Funcen jeg hadde før som så ut som en fjellkjede på mars etter like lang tid :angry:

Alt i alt kan jeg ikke gjøre annet en å anbefale denne matten, du vil kansje få litt kvining fra sidemannen på lan om at musematta di bråker men hva har det å si når du har så en god musematte.

PS: Den er lett å rengjøre også, bare sprut på litt salo og børst over med varmt vann ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...