Belzbub Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 En kamerat av meg har fått problemer med maskina si. Går bra rett etter at maskinen er slått på, etter litt begynner ting å bli tregere og tregere.... Og til slutt er det som sirup.... Har Win XP, 8GB ledig på c: disk og nylig reinstaler i går... Forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Kor mye minne har han i maskinen? XP bør ha rundt 512 MB eller mer for å fungerer godt nok (256 minstekrav!). Lenke til kommentar
Belzbub Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 256 MB mener jeg å huske. Men maskinen har fungert fint i over et halvt år... Lenke til kommentar
Master.NET Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Kor mye minne har han i maskinen? XP bør ha rundt 512 MB eller mer for å fungerer godt nok (256 minstekrav!). nei! seff ikke!! på min stasjonære 128mb funker den helt fint! Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 sikkert stappa med spyware... sjekk med ad-aware eller spybot... Lenke til kommentar
Belzbub Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Som sagt, har reinstalert maskina uten å ha vært på nett og med norton instalert. Må være noe hardware relatert tror jeg men hva?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå