Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

BakaBerg skrev (3 minutter siden):

Eeeeeek grattis med tidlig sending??! 

Jeg er for hypa nå

Kan jo håpe at de sender tildligere for amøber som meg som klarer å velge tregeste sending så jeg kanskje har den til release, men det tviler jeg sterkt på. De har vel bare mye å gjør, derfor er den "påvei til å bli sendt". Men vi får se. 

Endret av Onkel Klo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ezio skrev (35 minutter siden):

Jeg har aldri sagt det var ille. Jeg sa at folk stresser vel mye. Når folk som bestilte mer eller mindre akkurat når konsollen ble tilgjengelig så virker det vel triggerhappy å ta kontakt med kundeservice. Kanskje man får konsollen før, samme dag eller noen dager etter. Dette gjelder jo all post. 

Det er jo bare lene seg tilbake å vente. 

☺Var et stikk til en del av de som hisset seg opp for mye der(ikke alle, for skjønner irritasjonen, men får være grenser for hvor irritert man skal bli), og ikke til deg. 

Lenke til kommentar
David_1214 skrev (1 minutt siden):

Tror ikke folk trenger å være kjempe bekymra for at lageret til elkjøp er i sverige.

iphonen min ble sendt derifra natt til mandag og den lå på postkontoret mandag ettermiddag. Når bor jeg riktignok sentralt på østlandet

Det gjør jeg også, så da får man bare krøsse fingra og håpe....

Lenke til kommentar

Har alltid vært fan av dungeon crawlere type Diablo style. Spiller nå Path Of Exile på en gammel sliten Xbox One S. Har vel vært igjennom det meste av denne typen spill som er sluppet på PC

Er det noen som har peiling på hva som finnes av denne typen spill på Xbox One i dag og som sikkert også funker på series X?

 

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Mazeking skrev (1 minutt siden):

Har alltid vært fan av dungeon crawlere type Diablo style. Spiller nå Path Of Exile på en gammel sliten Xbox One S. Har vel vært igjennom det meste av denne typen spill som er sluppet på PC

Er det noen som har peiling på hva som finnes av denne typen spill på Xbox One i dag og som sikkert også funker på series X?

 

Du har sikkert spilt begge to på PC, men både Diablo 3 og Titan Quest er gode spill i sjangeren. :) 

Kanskje The Ascent som kommer i 2021 blir brukbart?
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ezio skrev (12 minutter siden):

4K, 60FPS on Xbox Series X
 1080p, 60FPS on Xbox Series S

På Sea of thieves for de som bryr seg om det spillet.

SoT har blitt et knallbra spill, så dette blir kjekt. :) Spesielt digg med raskere loading. Det laster ganske tregt på Xbox One.

Men skulle ønske oppdateringen kom med oppdaterte visuelle effekter også. F. eks raytracing.

Lenke til kommentar

Er det forresten mulig å lage en «wishlist» inne på xbox game store? Fant ikke noe på mobilversjonen. Er et par spill jeg kunne tenke meg å både laste nede via game pass ultimate, samt evt kjøpe som ikke er på lista, men venter gjerne til jeg har tid og anledning og det evt er på salg eller kanskje dukker opp på game pass ultimate om man venter lenge nok.

Lenke til kommentar
Mazeking skrev (3 timer siden):

Er det forresten mulig å lage en «wishlist» inne på xbox game store? Fant ikke noe på mobilversjonen. Er et par spill jeg kunne tenke meg å både laste nede via game pass ultimate, samt evt kjøpe som ikke er på lista, men venter gjerne til jeg har tid og anledning og det evt er på salg eller kanskje dukker opp på game pass ultimate om man venter lenge nok.

Du kan i hvertfall lage en «spill senere»-liste i game pass-appen. Usikker på om det er ønskeliste i storen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mazeking skrev (4 timer siden):

Er det forresten mulig å lage en «wishlist» inne på xbox game store? Fant ikke noe på mobilversjonen. Er et par spill jeg kunne tenke meg å både laste nede via game pass ultimate, samt evt kjøpe som ikke er på lista, men venter gjerne til jeg har tid og anledning og det evt er på salg eller kanskje dukker opp på game pass ultimate om man venter lenge nok.

De har lagt til wish list ja. I hvert fall på Xbox One. Bla ned til hjertesymbolet i Xbox storen. 

Edit: Legger ved en video-guide. UI-et til Xbox Store har endret seg siden den ble lagt ut, men funksjonen fungerer på samme måte nå også.
 

 

Endret av Leflus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...