Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon

Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe Series X?

• Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MacBain skrev (6 minutter siden):

Da har Microsoft trukket pengene fra kontoen, dette lover bra 😀.

Elkjøp trakk lik så greit pengene samme dag som jeg kjøpte. Litt merkelig syns jeg, men det bør da i alle fall bety at jeg får min fra første pulje. Men når pengene var klare så var ikke det noe stress, bare litt uvant.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Microsoft trakk penger for Seagate Storage Expansion Card i dag og på Komplett så er selve boksen grønn og "Reservert (på lager), 1 stk" så nå skjer det noe.

Playstation 5 er "Bestilt, forventet inn på lager 3 mars 2021, 1 stk" ¯\_(ツ)_/¯  

Endret av Trilithion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Onkel Klo skrev (8 minutter siden):

Elkjøp trakk lik så greit pengene samme dag som jeg kjøpte. Litt merkelig syns jeg, men det bør da i alle fall bety at jeg får min fra første pulje. Men når pengene var klare så var ikke det noe stress, bare litt uvant.

Samme her. Syntes det var litt spesielt der og da, men like greit når man hadde pengene klare ja.

Lenke til kommentar
LarZen skrev (2 timer siden):

Ser at Oslo Glassmagasinet har SeriesX på lager nå

Hadde vært kjekt å vite hvor mange de har. Om de har 2 eller 20 konsoller så hadde det vært kjekt å vite for dem som har tenkt å prøve å skaffe seg i butikk på tirsdag.

Lenke til kommentar
CaZpeR skrev (18 minutter siden):

Hadde vært kjekt å vite hvor mange de har. Om de har 2 eller 20 konsoller så hadde det vært kjekt å vite for dem som har tenkt å prøve å skaffe seg i butikk på tirsdag.

Sto først <5, men det er fjernet. Regner med at de av hensyn til corona vil komme med direkte info på antall når det nærmer seg, så man slipper køer med folk uten sjans til konsoll

Endret av Måsadåtten
Lenke til kommentar

Jeg bestilte Xbox Series X fra Komplett i april.

9.999,- "prisen rettes når endelig salgspris blir kjent."

PS5-prisen ble rettet fra 9.999,- til 5.999,- for 1 måned siden. (levering mai 2021)

Xbox er nå reservert, men pris ikke rettet. Står fortsatt til 9.999,-

Er det slik hos dere andre tidlige bestillere også? 

Jeg har Klarna faktura, så de sender faktura når sendingen går til postgang. 

Ikke lysten på å få mellomlegget som gavekort hos komplett som prismatch. 

Lenke til kommentar
Tor Rasmussen skrev (1 time siden):

Jeg bestilte Xbox Series X fra Komplett i april.

9.999,- "prisen rettes når endelig salgspris blir kjent."

PS5-prisen ble rettet fra 9.999,- til 5.999,- for 1 måned siden. (levering mai 2021)

Xbox er nå reservert, men pris ikke rettet. Står fortsatt til 9.999,-

Er det slik hos dere andre tidlige bestillere også? 

Jeg har Klarna faktura, så de sender faktura når sendingen går til postgang. 

Ikke lysten på å få mellomlegget som gavekort hos komplett som prismatch. 

Samme på min ordre, jeg kommer ikke til å godta noe gavekort som mellomlegg, hvis det er tilfelle så får Komplett rydde opp i det selv. Ikke noe som tilsier at det skjer og de har hatt god tid til å oppdatere prisen, så satser på at det blir rettet før utsending eller på fakturaen.

Står din ordre som "ordre mottatt" ennå? Min stod som "behandler kreditt" tidligere i dag, tok kontakt med de og skulle bli kontaktet om forskuddsbetaling hvis det ble noe problemer med å få innvilget kreditt. Ikke blitt kontaktet, men ordren ble oppdatert 09:44 til "ordre mottatt"

Lenke til kommentar
14 minutes ago, Eirikssen said:

Samme på min ordre, jeg kommer ikke til å godta noe gavekort som mellomlegg, hvis det er tilfelle så får Komplett rydde opp i det selv. Ikke noe som tilsier at det skjer og de har hatt god tid til å oppdatere prisen, så satser på at det blir rettet før utsending eller på fakturaen.

Står din ordre som "ordre mottatt" ennå? Min stod som "behandler kreditt" tidligere i dag, tok kontakt med de og skulle bli kontaktet om forskuddsbetaling hvis det ble noe problemer med å få innvilget kreditt. Ikke blitt kontaktet, men ordren ble oppdatert 09:44 til "ordre mottatt"

Har også brukt klarna faktura. Snakket med Komplett tidligere og lurte på hvorfor prisen ikke var korrigert, fikk beskjed om at det vill skje før utsendelse, men vet ikke hvor mye jeg stoler på at de klarer å fikse dette :(. Flere av oss får ta kontakt med kundeservice i morgen så kanskje de fort fart på sakene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Eirikssen skrev (22 minutter siden):

Ja. Står nå som "ordre mottatt" 

For noen dager stod det "behandles" og noe "sjekker kreditt.... ". 

Så gikk den tilbake til "ordre mottatt" og som reservert, og grønn boks ved siden av

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Noen løse rykter om at vi kanskje får en etterlengtet oppfølger for Ryse. Synes spillet hadde potensial og jeg liker den settingen Ryse: Son of Rome hadde.
Crysis F2p Battle Royal.
Samt at Crysis 2 og 3 får remaster, men den så vel de fleste sikkert komme når de gjorde det med eneren. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...