Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stifi skrev (1 time siden):

Etter mange år med Playstation, så bestemte jeg meg for for å gå over til Xbox og kjøpte meg en Series X i dag. Tråløst headset er det dere anbefaler? 

Jeg bruker kablet headset. Dette her: Turtle Beach Elite Pro 2 gamingheadsett til Xbox Series X/S & Xbox One - Gaming headset - Elkjøp (elkjop.no) Veldig fornøyd med det så langt.

Men det virker som om headsettet som MindTooth linket til er bra, ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Valgte å forhåndsbestille den nye wireless headset fra Xbox hos Netonnet, så får vi se hvordan det er. Fikk e-post fra de i dag og var bestilt inn flere fra leverandør, men venter en tilbakemelding fra de innen 5 dager for å høre forventet leveringstid. 

Lenke til kommentar

Fikk mitt Microsoft headset i dag og testet de litt. Litt vanskelig å si enda, trenger en perfekt EQ innstilling.
Er vant til mitt gamle og slitte Turtle Beach X41 samt Beyerdynamics DT990, så er ikke vant til så lukkede headset som MS sitt, men er komfortable å ha på seg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
MacBain skrev (På 17.3.2021 den 19.58):

Fikk mitt Microsoft headset i dag og testet de litt. Litt vanskelig å si enda, trenger en perfekt EQ innstilling.
Er vant til mitt gamle og slitte Turtle Beach X41 samt Beyerdynamics DT990, så er ikke vant til så lukkede headset som MS sitt, men er komfortable å ha på seg. 

Mitt headset har ikke rørt seg siden onsdag da det kom til Oslo. Siste update er released by customs. Spent på når det kommer :)

Lenke til kommentar

Noen andre som har fått headsettet ?. 

Tror det har veldig potensiale, men er vanskelig å få til riktig EQ instilling. Er også noen ting som ikke er helt klare.
Når du spiller ett spill som støtter Dolby Atmos, er det da kun innstillingen fra Atmos appen som styrer?, på meg virker det som om både Atmos appen og Xbox accessories appen virker inn på innstilingen samtidig, noe som gjør det en smule forvirrende.
Er det beste å bare bruke Windows Sonic og droppe Atmos?.

Personlig syntes jeg headsettet har for mye bass så prøver å finne en innstilling som passer til alt uten å ødelegge hørselen.
Er som sagt vant til åpne headset og grunnet tinnitus vil jeg skåne hørselen mest mulig.

Så hvis noen har bra EQ innstillinger er det bare å dele :) 

Lenke til kommentar
16 minutes ago, firberblad said:

Levert på døra? 

Har ikke hørt et knyst siden 18. Regner med det er overlatt til posten, siden ups ikke leverer her blant isbjørn og reinsdyr.  Uansett, gleder meg til det kommer. 

Jepp, levert på døra. Eneste fordelen ved å bo i Oslo for tiden :( 

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg fikk min Xbox Series X som jeg kjøpte med Xbox All Access idag.

I guiden fra Elkjøp står følgende angående hvordan jeg løser inn Xbox Game Pass Ultimate:

Slik løser du inn medlemskapet under settings:
1. Sørg for at du er logget på med Microsoft-kontoen du vil bruke til Xbox Game Pass Ultimate-medlemskapet.
2. Trykk på Xbox guide button for å åpne guiden.
3. Velg Settings > All settings > Account.
4. Under Account, velg Included with this Xbox.
5. Select Xbox All Access, deretter velger du Claim it.

Jeg får ikke opp valget "included with this Xbox" under konto instillingene mine på Xbox'en. Er det noen som vet hva jeg gjør feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...