ATi-Radeon Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Hva skal dere gjøre på Nyttårsaften? Selv skal jeg drikkejulebrus , og skyte rakketer i villt Endret 2. januar 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Selv skal jeg drikke , og skyte rakketer i villt Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Selv skal jeg bare skye raketter, siden jeg ikke kan drikke en da...... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 kanke drikke idag... hadde kjoppt inn ,men fikk ikke lov av de jeg feirer hos til og drikke.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 kanke drikke idag... hadde kjoppt inn ,men fikk ikke lov av de jeg feirer hos til og drikke.. Da feirer du et annet sted Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 kanke drikke idag... hadde kjoppt inn ,men fikk ikke lov av de jeg feirer hos til og drikke.. Da feirer du et annet sted ^^ Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg drakk meg dritings. Festen var skikkelig konge, selv om det tikket inn endel naboklager utover kvelden. . . Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg drakk meg dritings. Festen var skikkelig konge, selv om det tikket inn endel naboklager utover kvelden. . . Samme. Fant et svært rakett-batteri sånn i 05.30 tiden da jeg skulle begynne å bevege meg hjemover som jeg fyrte opp midt i et boligfelt Smalt no inn i granskauen i et par minutter og da det hele var over tok jeg bena fatt!! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 ###### ass, vi bråkte visst noe hinsides. Rakettene fløt vist veggimellom. Naboene var ikke så glade for raketter i husveggen. Ikke at jeg fatter hvordan rakettene kan fly over huset, skeie til høyre og treffe en husvegg, menmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå