Gå til innhold

SX1 og flatt batteri...

sir-casm

Anbefalte innlegg

jeg postet det her spørsmålet for etpar dager siden, da var det noen som sa de hadde opplevd samme problemet selv med SX1, men det ordnet seg selv..

mobilen min tar ikke imot lading, og jeg har tatt ut batteriet...satt det inn igjen..stått i laderen over natten...stått uten batteri over natten..etc..ALT av sånne ting er prøvd! og når jeg kontakter siemens, må jeg levere telefonen inn til service..men serviceverkstedet her jeg er nå er stengt til over nyttår engang..og jeg får ikke levert telefonen min i oslo før neste uke en gang..regner med MPX har stengt i helligdagene

lite kult når jeg har hatt telefonen i 5 dager.

så, hva skal jeg gjøre? er det software? er det muligheter for reset? om det kunne hjelpe?

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det hele begynte med at batteriindikatoren var helt tom...men mobilen fungerte i 12 timer med hard bruk etterpå..dagen etterpå når jeg skulle lade opp, tok den ikke imot ladesignal..ingen som har sx1 her jeg er akkurat nå.

Tror heller det er laderen som er fakka, enn at batteriet er ødelagt!

Lenke til kommentar

har rett og slett ikke fått tid å konsentrere meg så masse om mobilen, fikk kun ringt siemens, og et siemensverksted som ikke kunne hjelpe meg..dessuten reiser jeg like over nyttår, så jeg hadde sikkert ikke fått telefonen min før oslo likevel..viss ingen har noen råd ellers, prøver jeg å få tak i en mc60 lader..å så ringer jeg europeiske imorgen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...