sir-casm Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 jeg postet det her spørsmålet for etpar dager siden, da var det noen som sa de hadde opplevd samme problemet selv med SX1, men det ordnet seg selv.. mobilen min tar ikke imot lading, og jeg har tatt ut batteriet...satt det inn igjen..stått i laderen over natten...stått uten batteri over natten..etc..ALT av sånne ting er prøvd! og når jeg kontakter siemens, må jeg levere telefonen inn til service..men serviceverkstedet her jeg er nå er stengt til over nyttår engang..og jeg får ikke levert telefonen min i oslo før neste uke en gang..regner med MPX har stengt i helligdagene lite kult når jeg har hatt telefonen i 5 dager. så, hva skal jeg gjøre? er det software? er det muligheter for reset? om det kunne hjelpe? takk Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hvis du kjenner en annen med sx1, så kan du prøve ladren hans!! kanskje det er den som er ødelagt!!! Lenke til kommentar
sir-casm Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 det hele begynte med at batteriindikatoren var helt tom...men mobilen fungerte i 12 timer med hard bruk etterpå..dagen etterpå når jeg skulle lade opp, tok den ikke imot ladesignal..ingen som har sx1 her jeg er akkurat nå. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 det hele begynte med at batteriindikatoren var helt tom...men mobilen fungerte i 12 timer med hard bruk etterpå..dagen etterpå når jeg skulle lade opp, tok den ikke imot ladesignal..ingen som har sx1 her jeg er akkurat nå. Tror heller det er laderen som er fakka, enn at batteriet er ødelagt! Lenke til kommentar
sir-casm Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 snakka med en siemens dude, han trodde kanskje det kunne være software..menmen..da får jeg finne noen med samme lader..kanskje noen har fått mc60 til jul? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hvor er det du bor da? btw.når du setter laderen inn, så skjer det ikke noe? Lenke til kommentar
sir-casm Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 ^det stemmer jeg bor i oslo, men tilbringer jula på sunnmøre ..haha Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hvorfor sendte du ikke mobilen tilbake igår eller mandag? Da kunne du sikkert fått en ny. Lenke til kommentar
sir-casm Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 har rett og slett ikke fått tid å konsentrere meg så masse om mobilen, fikk kun ringt siemens, og et siemensverksted som ikke kunne hjelpe meg..dessuten reiser jeg like over nyttår, så jeg hadde sikkert ikke fått telefonen min før oslo likevel..viss ingen har noen råd ellers, prøver jeg å få tak i en mc60 lader..å så ringer jeg europeiske imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå