Lanka Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hvilket program er best for å skrive php? når jeg lagrer i notepad med index.php så blir utgående fil : index.php.txt ... Lenke til kommentar
moesen Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hvilket program er best for å skrive php? når jeg lagrer i notepad med index.php så blir utgående fil : index.php.txt ... Du velge lagre som alle filer. Også skrive inn blabla.php. Slik at notepad kan lagra fila til hva den vil. Skjønner du hva jeg mener? Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Er jo smak og behag, men skal du først bruke en helt enkel teksteditor, synes jeg en som i hvert fall har syntax-highlighting er greit. Textpad er et alternativ da. Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Kan trygt anbefale UltraEdit eller EditPlus. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Vim er greit, og kan være stilig.. Egentlig samma hva du bruker som editor, så lenge du kan skrive i det. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 jeg bruker emacs Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Veeldig bra prog.!MPS PHP DESIGNER Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Notepad funker jo fint. Men code highlight er til stor hjelp når filene begynner å bli litt store. Samt mulighet for å ha flere åpne filer i et skall er jo nesten et slags must. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 jeg prøver meg frem med php i Dreamwaver MX, funker veldig bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Bruker PHP Coder, og synes det er et greit program. Syntax Highlighting Lenke til kommentar
Sugx Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ser ut som om jeg kan slenge ut link til min gamle tutorial om emnet http://www.sugx.net/tut/ Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Har vi ikke pratet om dette før?? EDIT: Søkefunksjonen begrenser treff til aktive tråder siste 30 dager. Hvis man skal søke etter noe så kan det være en ide å gjøre noe med den Endret 2. januar 2004 av BlueEAGLE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå