1IB Skrevet 23. mai 2020 Del Skrevet 23. mai 2020 Noen anbefalinger av egnet kort? IKKE interresert i spilling. Til billed redigering og videredigering. Bruker ogå maskinen som bluray spiler/film streamer (HDMI ell chrome ultra). Totalt 3 skjermer, hvorav en4k ultra TV. Gjerne vifteløst om mulig. Er det noen kvalitetforskjell på film video skjermbilder? Eller er billigste like bra? (please, gi meg et konkret forslag, har gitt opp å google meg fram til et fornuftig valg...:P Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 23. mai 2020 Del Skrevet 23. mai 2020 Hva bruker du til å redigere? Hvis målet er å ha null lyd ville jeg gått for et litt kraftigere kort (hvor vifta ikke spinner før x belastning), hvis ikke trenger du etter all sannsynlighet ikke mer enn et GTX 1660. 1 Lenke til kommentar
1IB Skrevet 23. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2020 Hmm så: https://www.komplett.no/product/1128393/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-geforce-gtx-1650-phoenix# Holder ikke? Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 23. mai 2020 Del Skrevet 23. mai 2020 Holder garantert, og sikkert vel så det. Spørs helt på programmet hva det foretrekker, men antar at du er langt unna å trenge å bry deg om det. 1 Lenke til kommentar
1IB Skrevet 23. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2020 Hjertelig! Da "løper og kjøper" jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå