Gå til innhold

sorround-lyd til xbox...

|FSK|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det du er nødt til å gjøre er å plugge den gule pluggen(bilde) inn i tv'en. (Satser på du klarer såppass)

Så er du nødt til å kjøpe en man/lady plugg for å forlenge den hvite og den røde kabelen(lyd). Når disse to er lange nok, plugger du disse inn i recieveren. Tror det heter noe med dvd/tv eller noe sånt...

Har gjort akkurat dette med mitt anlegg så det bør funke!

Enjoy!

post-38745-1168780699_thumb.jpgpost-38745-1168780699_thumb.jpg

post-38745-1173041035_thumb.jpg

Endret av Deathie
Lenke til kommentar
Det du er nødt til å gjøre er å plugge den gule pluggen(bilde) inn i tv'en. (Satser på du klarer såppass)

Så er du nødt til å kjøpe en man/lady plugg for å forlenge den hvite og den røde kabelen(lyd). Når disse to er lange nok, plugger du disse inn i recieveren. Tror det heter noe med dvd/tv eller noe sånt...

Har gjort akkurat dette med mitt anlegg så det bør funke!

Enjoy!

Master D :devil:

Men da får han vel kun Stereo? (Muligens sånn gammel 4-kanals Dolby-surround)

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

Master D, det er akkurat slik jeg har det i dag ;)

Nå spurte jeg ikke hvordan man kobla til, men hvilken kabel man må ha for å få sorround ut av xbox'n...

nå har jeg da holdt på med hifi en god del år, og har peiling på selve anlegget. Har funnet ut at kabelen jeg linka til er noe jeg trenger, og kjøper uansett, vil gjerne ha litt bedre bilde.

Lenke til kommentar

Du må enten ha kabelen du linker til (advanced scart eller hva MS kaller den) eller en tilsvarende 3. parts utgave som har digitalutgang. Selv har jeg en fra Joytech (?) tror jeg, og den fungerer fint både til å gi RGB signal til tv'en for bedre bilde og digital optisk utgang for DD5.1 lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...