Woff Skrevet 31. juli Del Skrevet 31. juli Her er det en rolig morgen og platespilleren er opptatt av Enya akkurat nå! Denne er i Dolby eller DTS 5.1 og gjør seg absolutt både på lyd og bilde! 3 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 31. juli Del Skrevet 31. juli (endret) https://youtube.com/watch?v=KY8E-O7LCog&si=BxhlAm-h3grF39xp Disturbed - if I ever loose my faith Endret 31. juli av AveMORphine 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 31. juli Del Skrevet 31. juli Da ble Enya skiftet til Evanescence! Denne innspillingen er også med 5.1 lyd.. 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 31. juli Del Skrevet 31. juli Verdens beste band. Oppbygningen fra 4:40 og utover er helt magisk. Når brassinstrumentene slår inn på ca. 5 minutter skrur jeg lyden enda litt lenger til høyre. ❤️ 3 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 31. juli Del Skrevet 31. juli :utakt skrev (1 minutt siden): Verdens beste band. Utrolig bra musikk det der ja! 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august (endret) Drømmer meg litt bort i Wilderun i dag. Her skjer det mye! Partiet med clean vokal fra 3:23 og påfølgende gitarsolo, ass. ❤️ Ståpels på ryggen. Endret 1. august av :utakt 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 2. august Del Skrevet 2. august (endret) Bare nevner at Opeth slapp en ny låt i natt. Åkerfeldt growler igjen. Det var alt. Endret 2. august av :utakt 3 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 2. august Del Skrevet 2. august (endret) Nå er det en saksofon som lyder... I melodien US and Them på den dyreste plata JEG har... 🙂 Heldigvis er den nå i Atmos som jeg trives godt med! 🙂 Endret 2. august av Woff 2 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 3. august Del Skrevet 3. august oOF skrev (23 timer siden): Ouf! Den der vekker noen nostalgiske følelser! Sykt fin 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august (endret) I og med at jeg bestilte en liten boks med Pyramid i dag har det blitt gjenhør med Alan Parsons Project.. Riktignok KUN i stereo, men det endres om et par uker! 🙂 Dyr boks, men ELSKER Alan Parsons Project! Er bare å vente litt så spilles den i Atmos! https://www.platekompaniet.no/musikk/vinyl/progrock-progmetal/the-alan-parsons-project-pyramid-limited-super-deluxe-boxset-vinyl-cd-blu-ray-audio-bok Endret 9. august av Woff 1 1 Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august (endret) En glad sang fra gamle dager Endret 10. august av halnes1 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå