Woff Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli oOF skrev (4 timer siden): Er det flerkanalsmiksen eller musikken du liker best? Nå er det mange her inne så still gjerne spørsmålet til den du spør, men regner med at du mener meg i dette tilfellet. 🙂 Og jeg liker selvsagt musikken, det er et KRAV for at jeg kjøper den det. Kjøper IKKE ei plate til kr 2000,- som jeg ikke liker og ikke vil spille, sier seg vel selv det? Og når jeg kjøper musikk så er det en fordel med multikanals lyd (selvsagt) og HELST mer enn 5.1 miks, selv om jeg har endel god gammel som har Quad lyd her også, og det holder ofte det også.. 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 20. juli Del Skrevet 20. juli Fun fact: hele sangen (vokalen) er et langt sample fra nettsiden Splice 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 20. juli Del Skrevet 20. juli Midt på natten. Når jeg har smerter og venter på at kodein skal omdannes til morfin i leveren. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Det har blitt noen virtuelle kilometer i spillet Forza Horizon 4 i det siste. Jeg elsker stemningen når denne låta kommer på radioen i spillet, der jeg cruiser slepent rundt i skarve 160 km/t og spiller høyt... 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli :utakt skrev (På 21.7.2024 den 12:22 PM): Det har blitt noen virtuelle kilometer i spillet Forza Horizon 4 i det siste. Jeg elsker stemningen når denne låta kommer på radioen i spillet, der jeg cruiser slepent rundt i skarve 160 km/t og spiller høyt... I radioen?? 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Etter å ha hørt på et par låter i tråden virker det bare som jeg er i 2024…. Men her kommer min låt. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli (endret) SommerSolo skrev (5 minutter siden): I radioen?? Musikken i spillet, da. Det er et bilspill, og spilleren kan velge mellom forskjellige "radiostasjoner" i bilen for å få musikk i spillet. Endret 24. juli av :utakt 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli :utakt skrev (2 minutter siden): Musikken i spillet, da. Det er et bilspill, og spilleren kan velge mellom forskjellige "radiostasjoner" i bilen for å få musikk i spillet. Spiller du dataspill? 😮 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli SommerSolo skrev (1 minutt siden): Spiller du dataspill? 😮 Ja! 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli For å ikke gå for mye off topic her, Threshold fikk mye spilletid i dag. Jeg burde kjøpe denne plata, jeg streamer den hele tiden. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli (endret) SommerSolo skrev (På 24.7.2024 den 10:30 PM): Etter å ha hørt på et par låter i tråden virker det bare som jeg er i 2024…. Men her kommer min låt. Sånt som skjer når man blir gamlere det! Og: Endret 27. juli av oOF 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli oOF skrev (På 26.7.2024 den 10:27 AM): Sånt som skjer når man blir gamlere det! Og: Den var ja, ikke helt min smak, men ok. 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Ekstremt mye forskjellig, akkurat nå, Murder inc 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Og så denne Den synger jeg på ofte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå