Medlem Skrevet 11. juli Del Skrevet 11. juli Litt Fleetwood Mac (Gleder seg til rumors of fleetwood mac konserten) 1 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Grunnet en del youtube shorts som har brukt den; 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli Svensk vise, Besvärjelse (vi kommer älska dig då.) Nydelig 2 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 15. juli Del Skrevet 15. juli Fikk denne plata i dag og siden lyden er i Atmos så spilles den selvsagt: Eric Clapton: To Save a Child, lydspor Atmos 2 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Med en gledelig nyhet om en kommende utgivelse: A FLARE ON THE LENS - LIVE IN LONDON (Big Big Train) så måtte jeg jo finne fram noen 'gamle' innspillinger.. Denne har fått gleden av å underholde meg nå: Reflectors of Light (BARE 5.1 lyd men..) 2 Lenke til kommentar
trikola Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Mimretid igjen Bach for ever and everyone 3 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Fortsetter med Big Big Train i dag også. Nå er det denne som går: 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. juli Del Skrevet 18. juli Denne låta kom seilende inn i anbefalingene mine på Spotify. Siden har jeg lett med lys og lykt etter en fysisk utgivelse, men det ser ut til at disse gutta bare driver digitalt. Kanskje like greit, platehylla mi kneler snart. Kos dere med alle lagene i refrenget på denne. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. juli Del Skrevet 18. juli Går mye i T-SQUARE og Casiopea som er to japanske jazzfusion band med samme omgangskrets. De har også en fot innenfor Nintendo og Sega, om noen av sangene skulle høres litt ut som Super Mario eller Sonic 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Akkurat nå er det denne 'kassa' som kom i posten i dag: https://www.platekompaniet.no/musikk/cd/rock/john-lennon-mind-games-the-ultimate-collection-deluxe-box-set-cd-blu-ray-audio Måtte jo ha denne da lyden er mikset i Atmos! 🙂 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Er det flerkanalsmiksen eller musikken du liker best? 1 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Apropo Japan, her er et japansk band jeg hører en del på 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå