mandodiao Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni AveMORphine skrev (På 28.6.2024 den 9:36 AM): Var du på Tons Of Rock eller? 1 Lenke til kommentar
trikola Skrevet 30. juni Del Skrevet 30. juni (endret) https://www.imdb.com/title/tt32149283/ på nrk i øyeblikket: "Beethovens 9. symfonie - Ode til menneskeligheten" Endret 6. juli av trikola tastefeil 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 2. juli Del Skrevet 2. juli Kansas rocker hodetelefonene i kveld. Makan til gjeng. 2 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 6. juli Del Skrevet 6. juli On 29.6.2024 at 9:57 PM, mandodiao said: Var du på Tons Of Rock eller? Nei. Blir ingen konserter på meg med det første. Håper det blir mulig etterhvert. 1 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 6. juli Del Skrevet 6. juli (endret) I dag fant jeg denne i hylla her: Endret 6. juli av Woff 2 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 10. juli Del Skrevet 10. juli oOF skrev (10 timer siden): Kule gutter! Jeg har vært på konsert med de nå, og det var utrolig bra! 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå