oOF Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar (endret) Endret 29. januar av oOF 2 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar En plate som har snurret regelmessig på spilleren min i det siste er Lightshadow med Anne Marie Almedal. Jeg var begeistret for Velvet Belly tilbake på 90-tallet, jeg har fortsatt cd’ene deres og var også på flere konserter med dem. Men solo-platene til Anne Marie hadde gått meg hus forbi inntil jeg snublet over Lightshadow på salg på Platekompaniet før jul. Flott senkvelds-musikk til å roe ned før sengetid. Lenke til kommentar
Regardé Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar (endret) Elon Musk Playlist? Elon Musk’s Neuralink implants chip in its first human brain | February 1, 2024 🤔 😅 🙂 New Frontiers (feat. Elon Musk) Endret 2. februar av Regardé Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Søndagsjazz 😎 I dag hører jeg på min favoritt Monica Zetterlund, en fantastisk sangerinne og skuespiller. Her akkompagnert av Bill Evans Trio og Steve Kuhn. 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Hører mye på siste utgivelse fra Threshold for tiden, "Dividing Lines". Melodiene i refrengene bare krabber inn i øregangen og blir der. Litt barsk riffing også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå