Trippelure Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Hørt på dette siden jeg var en drittunge på ungdomsskolen og blir bare aldri lei 😎 2 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Verdens søteste sinnasmurf.. 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar (endret) NSFW! Endret 15. januar av oOF 1 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Fyker stadig tilbake til gamle Sonata Arctica. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Onkel_Stewart skrev (På 15.1.2024 den 19.23): Verdens søteste sinnasmurf.. Akkurat nå spiller jeg disse her, for dem er det lenge siden jeg har husket på. NYDELIG! Skulle virkelig ønske at jeg mestret growlingen hennes. I lange køer på OBS`en tror jeg at jeg hadde kommet fort igjennom da, eller fraktet et helt annet sted og det er jo sørvis. 😷 Takk til @Onkel_Stewart! 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Trippelure skrev (På 15.1.2024 den 17.27): Hørt på dette siden jeg var en drittunge på ungdomsskolen og blir bare aldri lei 😎 Oijj, den der er det ikke så mange som har. Jeg har den nemlig også. KNALL! 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Jeg savner deg Ingrid. Sorry for at jeg var så dum.. 2 Lenke til kommentar
Regardé Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar (endret) Endret 27. januar av Regardé Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar (endret) Søndag = jazz, og i dag hører jeg på Chet Baker Quartet med albumet No Problem fra 1980. Dette albumet er en av mine store jazz-favoritter 🥰 Et fantastisk album alle burde høre! Endret 28. januar av Trippelure Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar https://m.youtube.com/watch?v=ypClJkPhx8o Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Hilsen fra meg og beskjed til alle på forumet 🥳😎 The Specials - Enjoy Yourself (It's Later Than You Think) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå