oOF Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 (endret) Makan til band, de har alt i sin katalog. Og det meste gjør de bra. Endret 30. desember 2023 av oOF Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 oOF skrev (1 time siden): Makan til band, de har alt i sin katalog. Og det meste gjør det bra. Kult at du har tatt turen inn i Gizzard sin verden, de er hemningsløse, hehe. Jeg har kjøpt meg konsertbilletter for 2024, så blir en liten utenlandstur for å oppleve de. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Nå hører jeg på Gábor Szabós album Dreams fra 1968. Gábor Szabó var en ungarsk-amerikansk gitarist, som kombinerte flere sjangre som jazz, pop, rock og folkemusikk, og var til stor inspirasjon for andre gitarister og musikere, bla. Carlos Santana. Hans musikk er virkelig balsam for sjelen min og gir meg ro og ny energi 😊 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Mimrer tilbake tilbake til da jeg var ung og dum. Jeg er fortsatt dum men ikke ung 😁 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar I kveld kjører jeg en PJ Harvey aften. Av en eller annen merkelig grunn forsvant hun helt ut av radaren min etter "To bring you my love", selv om jeg var en stor fan av den platen. Så langt i kveld har jeg kommet meg igjennom "Dry", "Rid of Me" og "To bring you my love", så nå skal jeg rive plasten av "I inside the old year dying" som jeg kjøpte i dag, skjenke meg et glass vin og nyte første gjennomlytting. 1 Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Idag har det svingt fra et godt klassisk alternativ til NRK på TuneIn og denne mener jeg er ganske så bra og variert https://tunein.com/radio/WBJC-915-s27484/ ...og over til FFDP Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Jeg har hørt litt på disse i det siste. Florence+The Machine-King Raymond & Maria -Ingen vill veta var du köpt din tröja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå