Medlem Skrevet 30. mars 2023 Del Skrevet 30. mars 2023 (endret) Endret 30. mars 2023 av Medlem Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 31. mars 2023 Del Skrevet 31. mars 2023 Gamle gubber rocker hardt. Interessen holder i to minutter. Jeg skjønner ikke hvorfor Metallica anno 2023 skal dra låtene ut over 7 minutter. Så mange ideer har de ikke ... Begynner bra, da! 1 Lenke til kommentar
germanwhip Skrevet 31. mars 2023 Del Skrevet 31. mars 2023 nydelig DNB remake av Shontelles sang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 1. april 2023 Del Skrevet 1. april 2023 18 hours ago, :utakt said: Gamle gubber rocker hardt. Interessen holder i to minutter. Jeg skjønner ikke hvorfor Metallica anno 2023 skal dra låtene ut over 7 minutter. Så mange ideer har de ikke ... Begynner bra, da! Da er jeg mer fan av denne : Lenke til kommentar
Chienne de base Skrevet 5. april 2023 Del Skrevet 5. april 2023 Klinker til med to, det er jo tross alt snart påskefri 🤩 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 5. april 2023 Del Skrevet 5. april 2023 (endret) :utakt skrev (På 31.3.2023 den 14.23): Gamle gubber rocker hardt. Interessen holder i to minutter. Jeg skjønner ikke hvorfor Metallica anno 2023 skal dra låtene ut over 7 minutter. Så mange ideer har de ikke ... Begynner bra, da! Støttes. Metallica er for metall hva Vikingarna er for danseband. Ikke en favoritt for meg hvertfall. For min del har det gått mye i The GazettE i det siste. Et japansk Visual Kei (les: nymotens glam) band som i sin opprinnelse ville skrive "kassett" men fikk det feil. Gjort er gjort og "Gazette" ble det. De dekker lett rock til tung metall, synger nesten alt på japansk og vet godt hva de driver med. En av de tyngre favorittene - The GazettE, Ugly: I andre enden av spekteret finner man låter som "Cassis". En av mine roligere favoritter mye fordi her klarer gitaristen å fiske frem en lydbilde som minner eksepsjonelt mye om god gammel In Flames før de byttet ut gitaristen med en bytting som ikke kunne skrudd lyd om han fikk både lyd og forsterkere kasta etter seg. Endret 5. april 2023 av fokkeslasken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 10. april 2023 Del Skrevet 10. april 2023 Nå for tiden hører jeg mest på tinnitus. https://www.helsenorge.no/sykdom/ore-nese-hals/tinnitus/ Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. april 2023 Del Skrevet 10. april 2023 Inspector skrev (1 time siden): Nå for tiden hører jeg mest på tinnitus. https://www.helsenorge.no/sykdom/ore-nese-hals/tinnitus/ Fikk meg en 'øretæv' på innebandytrening for noen år siden og da var tinnitusen nokså brutal et par år. Heldigvis mye bedre for min del nå selv om den aldri er helt borte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå