Frank.N.Steen Skrevet 24. november 2022 Forfatter Del Skrevet 24. november 2022 The Tubes - Remote Control (1979) Ei tidvis fartsfylt og energisk blanding av melodiøs og tøff New wave musikk, der Todd Rundgren står bakom som produsent. Og ikke vanskelig å høre, da samtlige spor, lett kunne ha vært fra et av hans egne soloutgivelser. Remote Control er inkludert i sin helhet, på ei nylig innkjøpt Best Of Samler ved navnet: Going Down With the Tubes fra 2007, og valgte å starte ferden der. Rating: 7,5/10 Høydepunkter: Turn Me On, TV Is King, Prime Time, I Want It All Now, No Way Out, Getoverture, No Mercy og Telecide Lenke til kommentar
Gjest Baardsen Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 Kjøpte meg nettopp en Ghettoblaster fra -90 tallet på Finn så nå går det mest i gamle opptakskassetter med div. innhold. Enkelte sanger kunne jeg ikke navnet på så noterte bare "instrumental" Nå prøvde jeg Shazam på en av disse sangene og resultatet ble: https://www.youtube.com/watch?v=id4P83lIe1M 1 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 (endret) Endret 24. november 2022 av AveMORphine 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 26. november 2022 Del Skrevet 26. november 2022 Åååå... Fikk denne i går: Spilles NÅ! 1 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 26. november 2022 Del Skrevet 26. november 2022 Synes de var litt off med timingen på den Tubular Bells utgivelsen. Er nok litt for glad i orginalen (som jo er litt off på timing i utgsngspunktet). 1 Lenke til kommentar
Rogernen Skrevet 26. november 2022 Del Skrevet 26. november 2022 Toy dolls, det mest undervurderte punk bandet. Her er det bare moro i et heseblesende tempo med gitarspill i eliteklassen. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 26. november 2022 Del Skrevet 26. november 2022 Ikke akkurat så oppkvikkende låter så må bare presisere at alt vel med meg altså Holder på å høre hva han hadde, begynte å lete etter låter av han i dag 1 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. november 2022 Del Skrevet 26. november 2022 Kveldens stemningslåt 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå