:utakt Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Håhå, denne hadde jeg glemt. Rart jeg aldri fikk noen fartsbøter. 2 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar Home Free - "Man of Constant Sorrow (2018)" (Dick Burnett cover, 1913) (aka. "I Am a Man of Constant Sorrow" or "Farewell Song") 2 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar (endret) Ed Sheeran - "I See Fire (2013)" (Music Video) | The Hobbit: The Desolation of Smaug (Written by Ed Sheeran) Billy Boyd - "The Last Goodbye (2014)" - (Official Music Video) | The Hobbit: The Battle Of The Five Armies (Written by Philippa Boyens, Fran Walsh & Billy Boyd) Endret 20. januar av backtoback Sheeran 1 2 Lenke til kommentar
broshan Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar Dette hører jeg på i denne depresive og eksepsjonelle perioden av livet mitt; 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Jeg foretrekker denne lett fremfor den originale vokalmiksen med Steven Wilson. 2 Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar (endret) J-POP minner meg mye om K-POP. Endret 22. januar av Ryuuou 2 Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar backtoback skrev (På 7.12.2024 den 0.20): The Pogues - "Dirty Old Town" (1985) Shane MacGowan har en fantastisk fin sangstemme! The Pogues feat. Kirsty MacColl - "Fairytale of New York" (1987) Det blir ikke jul før jeg har på hørt "Fairytale of New York" Dokumentar på YouTube: Shane MacGowan (1957-2023) - A Life Less Ordinary. Short Documentary. [20:00] Jeg har også hørt mye på The Pogues i det siste. Det låter alltid friskt, enda så enkelt det tilsynelatende er. 3 Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Når tilværelsen og verden står helt på randen, er det alltid bluesinspirert britisk gitarrock som kommer og redder dagen. Alltid! 2 3 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar (endret) Endret 24. januar av Jarmo 1 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå