Woff Skrevet i går, 12:15 Del Skrevet i går, 12:15 Jeg lurer litt på om det er noen her som hører på det jeg poster, som kanskje vet at det finnes en forbindelse mellom gruppa 'The Moody Blues' og Dvořák: 9. Sinfonie (»Aus der Neuen Welt«)? Den finnes faktisk.. 😊 (Kunne jo foreslå en dusør til den / de som vet hva... 😉) 2 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet i går, 13:24 Del Skrevet i går, 13:24 1 hour ago, Woff said: Jeg lurer litt på om det er noen her som hører på det jeg poster, som kanskje vet at det finnes en forbindelse mellom gruppa 'The Moody Blues' og Dvořák: 9. Sinfonie (»Aus der Neuen Welt«)? Den finnes faktisk.. 😊 (Kunne jo foreslå en dusør til den / de som vet hva... 😉) The Moody blues startet vel rock-classisk fusion ved at de fikk i "oppdrag" av Decca records å lage en rock versjon av Dvorak verket du nevner. Resulterte vel i albumet Days of future past. Kan sende en quiz i retur... Hva er koblingen(e) mellom; Soundgarden. Rage against the machine og Audioslave 2 Lenke til kommentar
Woff Skrevet i går, 13:34 Del Skrevet i går, 13:34 (endret) Apathy skrev (11 minutter siden): Resulterte vel i albumet Days of future past. 🤩 Veldig bra! Men jeg var ikke helt klar for en quiz i retur akkurat, hodet mitt takler ikke oppgaven siden det har blitt overbelastet nok i dag! 🙄 Jeg HÅPER likevel det finnes de som kan svare her i tråden? 😊 Endret i går, 13:37 av Woff 2 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet i går, 13:38 Del Skrevet i går, 13:38 Hører på denne med relativt jevne mellomrom, og hver gang er den like digg som første gang jeg hørte den. Injiser det inn i årene mine ahhhh! (bør nytes med gode høytallere/hodetelefoner) 2 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 57 minutter siden Del Skrevet 57 minutter siden Stein Torleif Bjella - "Veamann (2014)" Stein Torleif Bjella - "Psykisk kan du vera sjøl (2009)" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå