Woff Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 (endret) En 'naturlig'? oppfølger til Wicked må vel være 'The Wizard of Oz'? Denne blir nå hentet fram på 4K som jeg kjøpte inn for noen år siden. (Faktisk 4 år siden ser jeg). Det er mest for musikken denne skal spilles, lyden er i 5.1 DTS-HD Master Audio. Har vel spilt denne plata noen få ganger for å si det sånn.. https://www.imdb.com/title/tt0032138/?ref_=vp_close Lyden er remastret sammen med bilde i 2019 for denne plata i 4K Dolby Vision. Endret 31. desember 2024 av Woff 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 (endret) Måtte kjøre en tur til fjells med bikkja for å slippe fyrverkeristøy. Så da går det på dette. Endret 31. desember 2024 av Duriello La til ekstra bilde, heldig med været. -12 grader, vindstille og dette : 1 1 Lenke til kommentar
BOBAH1 Skrevet onsdag kl 09:45 Del Skrevet onsdag kl 09:45 Kom til meg og hør på gamle plater... 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet onsdag kl 17:11 Del Skrevet onsdag kl 17:11 Et par flotte låter fra Shawn Colvin's debutplate "Steady On" fra 1989. Shawn Colvin - "Steady On (1989)" Shawn Colvin - "Shotgun Down the Avalanche (1989)" 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet torsdag kl 15:14 Del Skrevet torsdag kl 15:14 (endret) Aldri høst aktivt på Stevie Wonder men faen, fyren kan/kunne lage musikk! Albumet er fantastisk! Endret torsdag kl 19:23 av b-real 2 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Nå er det Supertramp som får æren av å stå for underholdningen her! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå