mandodiao Skrevet lørdag kl 19:42 Del Skrevet lørdag kl 19:42 (endret) :utakt skrev (21 timer siden): Jeg husker Madonnas "Frozen" gikk på repeat i alle medier da den kom, men nå er den bare borte. Når jeg tenker meg om, så er kanskje hele Madonna borte. Litt rart? Jeg skjønner ikke helt hva som er rart med det. Men jeg hører på Madonna i ny og ne. Sist hørte jeg gjennom Ray of Light, og det albumet står seg godt! _____________ Var på Sigur Rós konsert i Spektrum på Torsdag. Utrolig deilig med et rolig og respektfult publikum som var der for å lytte. Den første konserten jeg har felt en tåre på. Endret lørdag kl 19:42 av mandodiao 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet lørdag kl 20:32 Del Skrevet lørdag kl 20:32 mandodiao skrev (45 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt hva som er rart med det. Tja. Hun var jo en av de desidert største artistene en gang i tida. Vi spiller fortsatt låtene til f.eks. Bruce Springsteen, men Madonna er helt ute av bildet. Det er ikke alltid så godt å si hvorfor den ene fortsatt er relevant, og ikke den andre. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet lørdag kl 20:41 Del Skrevet lørdag kl 20:41 (endret) Endret lørdag kl 20:47 av b-real 3 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet lørdag kl 21:02 Del Skrevet lørdag kl 21:02 Opeth har gått på repeat her noen dager også. For en skive! 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet lørdag kl 21:47 Del Skrevet lørdag kl 21:47 (endret) Er lenge lenge siden jeg har gliset fra øre til øre av en plate men denne satt som faen, har ikke klart å legge den fra meg enda. Endret lørdag kl 21:47 av b-real 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet mandag kl 21:44 Del Skrevet mandag kl 21:44 Sånn apropos låter som forsvant. Denne dukket opp i spillelista mi i kveld. Det er tjue år siden sist. 2 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Storkoser meg med sjakk for tiden, er jo ganske utrolig at denne er laget av et par amatør-svensker! 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Sjakk er det beste spillet vettu Her går det mye i heavy metal bandet ACCEPT, som jeg så forrige mandag på Rockefeller. Der var det ett ganske rått svensk band, som varmet opp for dem, som var helt knall. Ikke hørt om før; SISTER SIN \m/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå