:utakt Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Hører en del på Eonian om dagen. Mektige greier. 2 Lenke til kommentar
Valmeth Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Når jeg spiller denne i solnedgang i kveld kjører jeg uten servo, abs, airbag, ikke engang hydraulisk clutch 😎 V6 på 98 uten katalysator 3 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april (endret) Album: Tom Waits (1973) "Closing Time" Tom Waits - "Ol' 55" (1973) Endret 16. april av backtoback 2 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april (endret) Jeg TROR jeg har nevnt denne plata før? 😄 Men altså: Her spilles det nå en flott plate av Roger Waters: The Wall Denne har (som nevnt?) egen plass i en av spillerne her sånn at den spilles ganske ofte. Og lyden er fortsatt FANTASTISK, selvsagt i Atmos og lyder GODT på mitt 9.2.4 anlegg. Her får subwooferene virkelig testet seg og naboen får fin musikk i bakgrunnen.. ☺️ Endret 18. april av Woff 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Det ble bedre da de sluttet med to trommeslagere. 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Irriterer meg litt at jeg ikke kjøpte denne mens den fortsatt var tilgjengelig til en fornuftig pris. Nå ser det ut som jeg må opp i hinsides mange euro på discogs, og det gidder jeg ikke. Men fin plate! 3 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april :utakt skrev (5 minutter siden): Men fin plate! Helt enig der ja, heldigvis i samlinga her! 🙂 1 1 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april In your head. In your head. What's in your head. Zombie... 2 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Apathy skrev (1 time siden): In your head. In your head. What's in your head. Zombie... Den musikkvideoen gjør inntrykk. 3 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Påskefri og tid til å reflektere litt over de store spørsmålene. Hvem er jeg? Hvor er jeg på vei? Og kanskje det største spørsmålet av dem alle, hvorfor i h***ete har jeg ikke hørt om Band Maid før nå?!?! 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet onsdag kl 16:53 Del Skrevet onsdag kl 16:53 Nå har det gått MYE i ei gruppe jeg IKKE har hørt mye på fra før og som jeg heller ikke har noe av! Dette er Barclay James Harvest !! Jeg går ut fra at dette er kjent musikk for flere her og drister meg til å spørre etter anbefalinger! (Jeg har bestilt "Baby James Harvest" (4 x CD + Blu-ray Deluxe Box Set) og "Barclay James Harvest: Philharmonic! The Orchestral Concert" (2 x CD + Blu-ray + DVD Box Set) så de trenger jeg ikke tips om..) 2 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet onsdag kl 22:07 Del Skrevet onsdag kl 22:07 Ane Brun & Riley O'Flynn - "All We Want Is Love, 2015" 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå