trikola Skrevet onsdag kl 21:29 Del Skrevet onsdag kl 21:29 Yet Another Toccata & Fugue... jeg stopper stadig opp når den dukker opp på YT i de rareste former. Et musikkstykke rundt 300 år gammelt - man vet ikke helt 2 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet i går, 15:50 Del Skrevet i går, 15:50 (endret) Album: Sufjan Stevens (2015) "Carrie & Lowell" Sufjan Stevens - "Should Have Known Better, 2105" (Official Audio) Endret i går, 15:51 av backtoback 1 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) Litt spesielt.. Akkurat nå og i de kommende to og en halv timene er det en film som 'spilles'. Jeg så denne filmen for en tid tilbake og bestemte meg for å eie den selv i min fysiske filmsamling. Og grunnen: den har et bra lyd-spor i Atmos! Dette er jo en musikal, en musikkform jeg liker godt! Filmen: https://www.platekompaniet.no/wicked-part-i-2024-blu-ray Koster 199,- som blu-ray fra Platekompaniet. Endret 1 time siden av Woff 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 58 minutter siden Del Skrevet 58 minutter siden (endret) Nå lytter jeg til denne barokk solist skiven med Bach som jeg har fått anbefalt. Tangent instrumenter fra barokken, Harpsichord og Clavichord heter instrumentene ekte saker og mye for meg uhørte kortere Bach stykker.. Etterpå Selvom jeg har endel CDer utlagt så tror jeg det blir å prøve litt Streaming med min Argon solo. Igår hørte jeg på hele Dream Theatre-Parasomnia på cd. Genialt album med gamle ekspert trommisen og det hørtes. Endret 56 minutter siden av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå