b-real Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Siste 30 dagene, er vist inne i en Tool-periode nå tydeligvis. Bruker en del lokal avspilling via Plex for å avspille FLAC fra eget bibliotek så for å få nøyaktig hva jeg hører på bruker jeg Listenbrainz https://listenbrainz.org/user/brealorg/stats/?range=month Emigrerte bort fra last.fm etter at de valgte å legge alt bak paywall for statistikk. 1 Lenke til kommentar
_tyr23 Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Peach sin You Lied som TOOL har covret. Justin Chancellor (med TOOL tskjorte) ble plukket opp som bassist i TOOL ikke lenge etter. Ikke alle TOOLfans som kjenner linken. Ingen har nevnt Slomosa så da er det påtide! Band fra Bergen som for tiden turnerer i USA. Ga ut sitt andre album i høst Tundra Rock. Stoner/Desert rock. Verdt en lytt. Ser også at Seigmen blir nevnt 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Jeg synes Ublu fra Oslo er bra, imponert over musikken deres, og kjenner noen i bandet fra før... 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Tetid streaming og en bit marsipan. Nine Inch Nails-A warm place 2 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Akkurat nå er det Steven Wilson og plata The Overview som er på spilleren, spilles i Atmos (selvfølgelig..) Og før den så ble det et gjenhør med Kraftwerk og Autobahn (også i Atmos..) Platene ankom postkassa litt tidligere i dag! 🙂 3 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Steven Wilson plata har vært på snurreren her også. Bra greier. Og bra mikset (både for 2 kanaler og atmos miksen). 2 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars (endret) Men nå går det i Metallica Black (via cd spinneren sin digitale inngang). Edit: har forsøkt å få multikanals lyd fra roon via RPI4, men det kan virke som om jeg må ha en RPI5 for at det skal fungere. Har forsøkt en drøss med forskjellige guides med RPI4 uten hell og så at noen nevnte at dette nå kun fungerer med RPI5. Styr men får se om det fungerer når jeg får den i posten. I mellomtiden får jeg ikke spilt av fra Tidal (eller fra ROON) med multikanals lyd 😕 Så da får BR spilleren spille det jeg er sikker på at jeg vil kjøpe i multikanal. Men kjøper ikke uhørt multikanals mikser så forundrer meg over at Tidal Connect (som nå er implementert på Marantz Cinema 50) ikke evner å spille av multikanal. Ei heller en PC koblet direkte med HDMI 2.1 kabel og nvidia 4070ti. Gudene vet. Software er korrekt (iht guider) men multikanal fra PC er kun mulig uten feilmeldinger når jeg kjører laptoppens innebygde (2 kanals....) høytalere. Med en gang jeg bruker ekstern lyd, så krangler den og gir feilmeldinger. Atmos mikser blir ikke akkurat hyppigere benyttet som følge av problematikk med å sette opp avspillere. Amatørmessig opplegg. PS. end of the rant of the day. DS. Endret 19. mars av Apathy 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Bruker Blu-ray og Sacd til multikanal jeg men har hørt flere klare Tidal Atmos med Avr. Riktig abbonemang kanskje? Apple fikser alt i basis abbonemang tror jeg. Men usikker. 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars (endret) Faouzia - "Love on the Brain, 2016" (Rihanna cover) Faouzia - "Crazy, 2006" (Gnarls Barkley cover) Endret 21. mars av backtoback Crazy 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Album: Snarky Puppy (2014) "We Like It Here, LIVE" Snarky Puppy - "What About Me?, 2014" 1 1 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars backtoback skrev (23 timer siden): Album: Snarky Puppy (2014) "We Like It Here, LIVE" Snarky Puppy - "What About Me?, 2014" Herlig gruppe, Shofukan er en av favorittlåtene mine! 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars (endret) mandodiao skrev (1 time siden): Herlig gruppe, Shofukan er en av favorittlåtene mine! Jeg har selv nettopp oppdaget gruppa, og liker det jeg hører. Trommisen Larnell Lewis er helt rå Larnell Lewis Hears "Metallica - Enter Sandman, 1991" For The First Time Endret 22. mars av backtoback 1 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars backtoback skrev (4 timer siden): Jeg har selv nettopp oppdaget gruppa, og liker det jeg hører. Trommisen Larnell Lewis er helt rå Larnell Lewis Hears "Metallica - Enter Sandman, 1991" For The First Time Den videoen er heftig. Kommentarfeltet! Sitat Larnell, 9 hours into listening through Metallica's discography: "Still open hi-hats, okay" 😂😂 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet tirsdag kl 08:56 Del Skrevet tirsdag kl 08:56 (endret) Album: Radka Toneff & Steve Dobrogosz (1986) "Fairytales" Radka Toneff & Steve Dobrogosz - "The Moon Is a Harsh Mistress, 1986" Endret tirsdag kl 09:37 av backtoback typos 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå