backtoback Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars (endret) Glass Beams (2021) Mirage (Full EP) [18m51s] 1. Mirage 00:00 | 2. Taurus 04:48 | 3. Kong 09:20 | 4. Rattlesnake 14:07 Endret 13. mars av backtoback Full EP 2 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Gotye - "Somebody That I Used To Know (2011)" (Choreography by CDK) 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars (endret) Hadde tenkt til å spille Diana Krall for det er hifi.. Men jeg fant en annen skive som er norsk og også hifi, som også har covret forrige artist meget bra, sjekk ut Ned i et høl. Granlund-Sanger jeg lærte av Jokke. Og jeg har en halv øl igjen av en liter Red horse fra Fillipinene, og våre bønner går til Duterte som er i fengsel.. Både jeg og kona mener at heller Putin burde gått i fengsel.. Fillipinene var ødelagt, og Duterte gjorde det trygt igjen, jeg håper de i Haag får med seg det... Når de engang dømmer. Endret 16. mars av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars (endret) Edit: Apropos HIFI Endret 16. mars av Apathy 1 3 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Denne ligger klar til i ettermiddag. 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars (endret) Woff skrev (På 12.2.2025 den 18.26): Helt sikkert! 🤪 Jeg har forøvrig kost meg med mitt eksemplar av denne plata som jeg fikk i går. Den har gått tre runder så langt i dag og den er utrolig bra. Men jeg må nesten skru opp bassen litt (på mine to SVS'er) da nivået er litt for lavt etter min smak. Men Atmossporet er jo HERLIG da.. Den trommisen de har er jo utrolig flink da! Jeg kjøpte forøvrig utgaven med bok... https://www.platekompaniet.no/musikk/cd/hardrock/dream-theater-parasomnia-limited-deluxe-artbook-edition-cd-blu-ray Det var sjokk med ny trommeslager ja, helt insane forskjell. Så han skal ha det, veldig bra trommeslager... Endret 16. mars av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Gouldfan skrev (3 minutter siden): Det var sjokk med ny trommeslager ja, helt insane forskjell. Positivt sjokk det der! Den nye er iallefall meget dyktig. Og MÅ gå på Speed eller noe lignende? Så enormt med energi fyren har! 1 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Just now, Gouldfan said: Det var sjokk med ny trommeslager ja, helt insane forskjell. Så han skal ha der, veldig bra trommeslager... "Ny". Portnoy var med da de startet og tok seg en pause fra DTheater. Nå er de tilbake til Old guard og ting har fallt på plass igjen. Selv om Mancini (?) var god så er Portnoy en langt bedre match imo. Spesielt kreativt. Mancini er muligens bedre teknisk, men da kan en like greit bruke en trommemaskin. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Apathy skrev (12 minutter siden): "Ny". Portnoy var med da de startet og tok seg en pause fra DTheater. Nå er de tilbake til Old guard og ting har fallt på plass igjen. Selv om Mancini (?) var god så er Portnoy en langt bedre match imo. Spesielt kreativt. Mancini er muligens bedre teknisk, men da kan en like greit bruke en trommemaskin. Ja jeg vet, ordla meg feil, men jeg har ikke hørt noe av det gamle selvom kameraten min var ihuga DT fan. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Woff skrev (15 minutter siden): Positivt sjokk det der! Den nye er iallefall meget dyktig. Og MÅ gå på Speed eller noe lignende? Så enormt med energi fyren har! Det samme kan sies om Red Hot Chili Peppers nå de har hele gamle originale linup.. fantastisk forskjell. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars (endret) Apathy skrev (39 minutter siden): Sånn vil jeg at min tracking skal være også, vurderer å skaffe det "dyre" siste Tool albumet. Har snakket med fyren på Ramjes Musik, han råder meg alltid fra det... Dom är för dyra tokiga, eller noe sånt. Så kjøper nok det på nett. 😆 Har bestilt danske Trentemøller siste der, og glede meg til å prøve den. Den Va till bra pris og kun 178kr skivan. Dreamweaver heter den. Fikk anbefalt i et hifi blad Endret 16. mars av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Her er mine favoritter for siste måneder. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå