Fantomtegningen Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Passer fint i disse tider. 1 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars (endret) I dag blir det den nye plata fra Jethro Tull: Nytes selvsagt i Dolby Atmos! 😊 https://www.platekompaniet.no/musikk/cd/progrock-progmetal/jethro-tull-curious-ruminant-limited-deluxe-artbook-edition-cd-blu-ray-audio-bok 🔊🎼 Endret 6. mars av Woff 2 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet fredag kl 13:40 Del Skrevet fredag kl 13:40 Fantomtegningen skrev (På 5.3.2025 den 21.46): Passer fint i disse tider. Denne også! 1 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet lørdag kl 06:31 Del Skrevet lørdag kl 06:31 16 hours ago, mandodiao said: Denne også! 3:04. Jeg var godt over 30 før jeg gjorde den koblingen. 1 1 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet lørdag kl 08:24 Del Skrevet lørdag kl 08:24 b-real skrev (1 time siden): 3:04. Jeg var godt over 30 før jeg gjorde den koblingen. Ohyes! Maynard er med. Han var angivelig en kandidat som vokalist når de satt sammen bandet. 1 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet lørdag kl 10:22 Del Skrevet lørdag kl 10:22 (endret) Wardruna - "Kvitravn, 2020" (White Raven) - Official music video Sangtekst: Spoiler "Kvitravn" Ut i skuma Lokkar til meg Kvite ramnen Duld og dvelande Høyr eg spør! Lend meg ei fjør Så skal eg verkje Vingar kvite Lat oss flyga I vide vindar I hugjen veida Med songen seida Høyr eg spør! Lend meg vidsyn Lat meg skilje Sjå i skodda Høyr eg spør! Lær meg songen Som deg freistar (Som meg freistar) Som deg finn (Som meg finn) Vil du meg fylgja I all mi tid? Vil du meg varda I all mi tid? Gygrefuggel Gav meg vingar Kvite korpa Gav meg sjon Galdrekråka Gav meg songen Kvite vingar Fylgjer meg Kilde: https://genius.com/Wardruna-kvitravn-lyrics Wardruna - "Raido, 2016" (Official music video) Sangtekst: Spoiler "Raido" Svarte skyar rir i meg Lengten lokkar, hugen dreg Ber du meg? Vil i veg Fager fole byr eg deg Sekkar aud tå åkergull Fara svint med flyg-før hov Ber du meg, eg lovar deg Ri ut Raido Stormen stilnar, hugen fer Hovslagtromma takten slær Hjartet fylgjer, tveim blir ein Rir meg fri med raske bein Ridande Raido Vilt eg rei og rende Fager fole sprengde Reiden er for drøsul verst Sælt og snar for sitjande Raido Raido See Wardruna Live Get tickets as low as $30 Rir eg deg Så rir eg meir For ein er to Der knutar knytast I byrd er bunde Heile verda Om eg bind deg Kan eg ferde Ber du meg Så ber du meir Når to vert ein Der lenkjer smiast I byrd er bunde Heile verda Om du bind meg Kan du ferde Kilde: https://genius.com/Wardruna-raido-annotated Wardruna and Aurora - "Helvegen, 2013" (Live) Sangtekst: Spoiler "Helvegen" [Instrumental intro (Ravnelyder og torden)] [Vers 1] Kven skal synge meg I daudsvevna slynge meg Når eg på Helvegen går Og dei spora eg trår Er kalde, så kalde [Vers 2] Eg songane søkte Eg songane sende Då den djupaste brunni Gav meg dråpar så ramme Av Valfaders pant [Refreng 1] Alt veit eg Odin Kvar du auge ditt løynde [Vers 1] Kven skal synge meg I daudsvevna slynge meg Når eg på Helvegen går Og dei spora eg trår Er kalde, så kalde [Refreng 2] Årle ell i dagars hell Enn veit ravnen om eg fell [Instrumental] [Vers 3] Når du ved helgrindi står Og når laus deg må rive Skal eg fylgje deg Yver gjallarbrui med min song [Refreng 3] Du blir løyst frå banda som bind deg Du er løyst frå banda som bandt deg [Instrumental] [Outro] Deyr fé Deyja frændr Deyr sjalfr it sama En orðstírr Deyr aldregi Hveim er sér góðan getr "Deyr fé Deyja frændr Deyr sjalfr it sama Ek veit einn At aldrei deyr: Dómr um dauðan hvern." [Outro - English] [Håvamål - The High Ones' Speech, Poetic Edda] Cattle die, kinsmen die You yourself will also die But the word about you will never die If you win a good reputation Cattle die, kinsmen die You yourself will also die I know one thing that never dies The reputation of those who died Kilder: https://genius.com/Wardruna-helvegen-lyrics https://genius.com/Genius-english-translations-wardruna-helvegen-english-translation-lyrics Endret lørdag kl 10:46 av backtoback sangtekster 1 1 Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet søndag kl 07:50 Del Skrevet søndag kl 07:50 (endret) 2nd Floor Hospital.wav Bakgrunns musikk i Silent Hill Origins Hospital 2nd Floor Hospital.mp4 Endret søndag kl 13:19 av Ryuuou 1 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet søndag kl 12:22 Del Skrevet søndag kl 12:22 Ryuuou skrev (4 timer siden): 2nd Floor Hospital.wav 4.97 MB · 29 Nedlastninger Bakgrunns musikk i Silent Hill Origins Hospital Kan du prøve å redigere linken? Skjer ingenting når vi trykker på 🤔 1 Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet søndag kl 13:15 Del Skrevet søndag kl 13:15 (endret) 57 minutes ago, svenka said: Kan du prøve å redigere linken? Skjer ingenting når vi trykker på 🤔 Rart, virker for meg. Mulig wav ikke er så kompatibelt. mp4 skulle virke. Endret søndag kl 13:20 av Ryuuou 1 1 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet mandag kl 17:25 Del Skrevet mandag kl 17:25 Skulle ønske vi faktisk hadde lært av dette by now... 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå