Valmeth Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Apathy skrev (23 timer siden): Nei takk. Stram dongeri er ikke for alle. Bare vent til i morgen, søndag er trekkspill-dag 😁 Mens vi gleder oss til det; Nesten så jeg savner å kjøre moped + ta buss på morgenen 😊 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar (endret) For en låt. Endret 22. februar av :utakt 1 3 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar (endret) Edit: Digger hva Disturbed gjorde billedlig i denne video`en hvor teksten til Sting i utgangspunktet er dyster, men hvor disturbed endrer altså nærsagt hele meningen med sangen ved å synge disse ganske så vonde ordene til sitt eget speilbilde og dermed "ta tilbake kontrollen" ved å fortelle seg selv at ja du mistet din tro på andre (men du kan selv gjøre noe med det). Altså nærsagt en fortsettelse av "Man in the mirror" tankegangen. Stilig gjort og imo svært så effektivt. Endret 23. februar av Apathy 1 1 Lenke til kommentar
Valmeth Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Jeg mener å ha skrevet det før, men hele albumet er bra. Artisten burde vært mer kjent etter "Too old to die young" fra den Tarantino- filmen dere vet. 2 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Angelina Jordan (2023) "Love Don't Let Me Go" (Visualizer) Angelina Jordan (2024) "If I Were A Boy" (Piano Diaries by Toby Gad) Angelina Jordan (2024) "Bad Valentine" (Official Music Video) 2 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Album: Fleetwood Mac (1977) «Rumour» Fleetwood Mac - «You Make Loving Fun» (Live) [HD Remaster] Fleetwood Mac - «Don't Stop» (Official Music Video) [4K Remaster] Fleetwood Mac - «Go Your Own Way» (Official Music Video) [HD Remaster] Fleetwood Mac - «Dreams» (Official Music Video) [4K Remaster] 2 Lenke til kommentar
trikola Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar og alternativt (noe mye nærmere) originalen: Er nok ikke første gang at jeg lytter til en variant av dette verket og deler her 😁 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå