:utakt Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Håhå, denne hadde jeg glemt. Rart jeg aldri fikk noen fartsbøter. 2 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar Home Free - "Man of Constant Sorrow (2018)" (Dick Burnett cover, 1913) (aka. "I Am a Man of Constant Sorrow" or "Farewell Song") 2 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar (endret) Ed Sheeran - "I See Fire (2013)" (Music Video) | The Hobbit: The Desolation of Smaug (Written by Ed Sheeran) Billy Boyd - "The Last Goodbye (2014)" - (Official Music Video) | The Hobbit: The Battle Of The Five Armies (Written by Philippa Boyens, Fran Walsh & Billy Boyd) Endret 20. januar av backtoback Sheeran 1 2 Lenke til kommentar
broshan Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar Dette hører jeg på i denne depresive og eksepsjonelle perioden av livet mitt; 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Jeg foretrekker denne lett fremfor den originale vokalmiksen med Steven Wilson. 2 Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar (endret) J-POP minner meg mye om K-POP. Endret 22. januar av Ryuuou 2 Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet fredag kl 20:58 Del Skrevet fredag kl 20:58 backtoback skrev (På 7.12.2024 den 0.20): The Pogues - "Dirty Old Town" (1985) Shane MacGowan har en fantastisk fin sangstemme! The Pogues feat. Kirsty MacColl - "Fairytale of New York" (1987) Det blir ikke jul før jeg har på hørt "Fairytale of New York" Dokumentar på YouTube: Shane MacGowan (1957-2023) - A Life Less Ordinary. Short Documentary. [20:00] Jeg har også hørt mye på The Pogues i det siste. Det låter alltid friskt, enda så enkelt det tilsynelatende er. 3 Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet fredag kl 21:01 Del Skrevet fredag kl 21:01 Når tilværelsen og verden står helt på randen, er det alltid bluesinspirert britisk gitarrock som kommer og redder dagen. Alltid! 2 3 Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet fredag kl 22:19 Del Skrevet fredag kl 22:19 Følger den, @Jarmo! 1 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet fredag kl 22:21 Del Skrevet fredag kl 22:21 (endret) Endret fredag kl 22:27 av Jarmo 1 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå