:utakt Skrevet søndag kl 12:08 Del Skrevet søndag kl 12:08 Håhå, denne hadde jeg glemt. Rart jeg aldri fikk noen fartsbøter. 1 Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet søndag kl 15:36 Del Skrevet søndag kl 15:36 Ki-No-Ko.mp4 Akira Yamaoka 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet i går, 09:37 Del Skrevet i går, 09:37 Home Free - "Man of Constant Sorrow (2018)" (Dick Burnett cover, 1913) (aka. "I Am a Man of Constant Sorrow" or "Farewell Song") 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet i går, 11:06 Del Skrevet i går, 11:06 (endret) Ed Sheeran - "I See Fire (2013)" (Music Video) | The Hobbit: The Desolation of Smaug (Written by Ed Sheeran) Billy Boyd - "The Last Goodbye (2014)" - (Official Music Video) | The Hobbit: The Battle Of The Five Armies (Written by Philippa Boyens, Fran Walsh & Billy Boyd) Endret i går, 11:24 av backtoback Sheeran 1 Lenke til kommentar
broshan Skrevet i går, 12:19 Del Skrevet i går, 12:19 Dette hører jeg på i denne depresive og eksepsjonelle perioden av livet mitt; 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Jeg foretrekker denne lett fremfor den originale vokalmiksen med Steven Wilson. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå