Woff Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Jeg lurer litt på om det er noen her som hører på det jeg poster, som kanskje vet at det finnes en forbindelse mellom gruppa 'The Moody Blues' og Dvořák: 9. Sinfonie (»Aus der Neuen Welt«)? Den finnes faktisk.. 😊 (Kunne jo foreslå en dusør til den / de som vet hva... 😉) 1 2 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar 1 hour ago, Woff said: Jeg lurer litt på om det er noen her som hører på det jeg poster, som kanskje vet at det finnes en forbindelse mellom gruppa 'The Moody Blues' og Dvořák: 9. Sinfonie (»Aus der Neuen Welt«)? Den finnes faktisk.. 😊 (Kunne jo foreslå en dusør til den / de som vet hva... 😉) The Moody blues startet vel rock-classisk fusion ved at de fikk i "oppdrag" av Decca records å lage en rock versjon av Dvorak verket du nevner. Resulterte vel i albumet Days of future past. Kan sende en quiz i retur... Hva er koblingen(e) mellom; Soundgarden. Rage against the machine og Audioslave 1 2 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar (endret) Apathy skrev (11 minutter siden): Resulterte vel i albumet Days of future past. 🤩 Veldig bra! Men jeg var ikke helt klar for en quiz i retur akkurat, hodet mitt takler ikke oppgaven siden det har blitt overbelastet nok i dag! 🙄 Jeg HÅPER likevel det finnes de som kan svare her i tråden? 😊 Endret 7. januar av Woff 2 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Hører på denne med relativt jevne mellomrom, og hver gang er den like digg som første gang jeg hørte den. Injiser det inn i årene mine ahhhh! (bør nytes med gode høytallere/hodetelefoner) 2 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Stein Torleif Bjella - "Veamann (2014)" Stein Torleif Bjella - "Psykisk kan du vera sjøl (2009)" 2 Lenke til kommentar
Valmeth Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Sitter på TCI pcen med Windows 2000 og later som at det er gamle dager Crazy Town er et interessant band. Stort sett alle er født med sølvskje i munn, likevel er (/var) de kriminelle rusmisbrukere 🤷♂️ Frontfigur knarket seg ihjel sommeren 24. 1 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet torsdag kl 19:11 Del Skrevet torsdag kl 19:11 Litt ambient fra tiden jeg var en ulykkelig forelsket tenåring som ikke fikk sove, nærmere 30 år tilbake. 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet fredag kl 16:36 Del Skrevet fredag kl 16:36 Jacob Collier & AURORA - "A Rock Somewhere X The Seed (2024)" (Greenpeace) Jacob Collier - "Don't You Worry 'Bout A Thing (2013)" (Stevie Wonder cover, 1973) 2 Lenke til kommentar
Valmeth Skrevet lørdag kl 10:37 Del Skrevet lørdag kl 10:37 Om ikke låten er så verst bra er hvertfall videoen klin kokos 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå