Valmeth Skrevet torsdag kl 22:09 Del Skrevet torsdag kl 22:09 backtoback skrev (6 minutter siden): The Hu - "Sugaan Essena" (2020) fra spillet Star Wars Jedi: Fallen Order (2019) Stor fan av The HU!! Usikker på hva som er originalen av denne, men er samme låt som Black Thunder. Gull. 3 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet torsdag kl 22:47 Del Skrevet torsdag kl 22:47 Valmeth skrev (27 minutter siden): Stor fan av The HU!! Usikker på hva som er originalen av denne, men er samme låt som Black Thunder. Gull. The HU - Black Thunder ft Serj Tankian & DL of Bad Wolves (Official Music Video) Jeg foretrekker følgende versjon (uten Serj Tankian & DL of Bad Wolves): THE HU - Black Thunder Part 1 (Official Music Video) The HU - Black Thunder Part 2 (Official Music Video) 3 Lenke til kommentar
Valmeth Skrevet fredag kl 21:24 Del Skrevet fredag kl 21:24 backtoback skrev (22 timer siden): Jeg foretrekker følgende versjon (uten Serj Tankian & DL of Bad Wolves): THE HU - Black Thunder Part 1 (Official Music Video) The HU - Black Thunder Part 2 (Official Music Video) En evighet siden jeg leste om dette, men låten handler om når mongolene drev ut Manchu-kinesere fra vest i Mongolia. De var i brutalt mindretall, men greide likevel å beseire dem. Når vi først er i den del av verden; 2 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet i går, 11:21 Del Skrevet i går, 11:21 (endret) @Valmeth, Chinese Bluegrass, den likte jeg Runyu Qian - "Everything Matters" (2022) (AURORA cover) (instrument: pipa eller kinesisk lutt) Endret i går, 12:10 av backtoback 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå