Woff Skrevet 28. oktober Del Skrevet 28. oktober (endret) Blir også mer Fish etterpå! Redigert: da har også denne blitt spilt noen få timer. Utrolig bra musikk! I pakka fikk jeg nemlig også: Fish: Internal Exile (2024 Remix) Deluxe Edition 4CD/Blu-ray Dette er den andre plate fra Fish (kom 1991) og det er herlig å kunne nyte også denne 2024 remix'en i Atmos! Bare en kommentar til: noen vil vel påstå at jeg er ensporet i min musikksmak, men etter å ha kost meg med disse to titlene i hele dag så er jeg uenig! ☺️ Hvis du tror at dette er ensporet musikk så HØR på platene! Veldig variert musikk, og BEHAGELIG! Anbefales absolutt. (De dokumentarene som også er med har jeg ikke hatt tid til å se på enda!) Endret 28. oktober av Woff 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Koser meg med CHESS! Beklageligvis KUN i stereo disse cd'ene, men med Dolby på laget så kommer det lyd overalt uansett! 😊🔊🎼 Denne flotte musikalen her; 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november (endret) Woff skrev (3 timer siden): Koser meg med CHESS! Beklageligvis KUN i stereo disse cd'ene, men med Dolby på laget så kommer det lyd overalt uansett! 😊🔊🎼 Denne flotte musikalen her; Kan jeg få lov til å ANBEFALE dere å høre på denne? Den er utrolig bra, spør du meg! Selv om det er en musikal laget av et par svensker er den absolutt verdt et par runder på GODT lyd-utstyr 😊 da det er endel krevende partier som spilles! PRØV den! 🔊☺️🤩 Endret 1. november av Woff d 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Vår egen Gothminister - We come alive 🙂 1 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Er på skikkelig nostalgitripp. Hørte sykt mye på Dead By April når de var et nyetablert band. Får meg nesten til å savne å være fjortiss. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Lei av livet, skaff deg en hobby.. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Bedre enn dansk salami, Carlsberg og kamelåså. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Jarmo skrev (14 minutter siden): Lei av livet, skaff deg en hobby.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå