backtoback Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober (endret) Bring Me The Horizon - "liMOusIne ft. AURORA (2024)" (Live from Japan) Endret 7. oktober av backtoback 1 Lenke til kommentar
Valmeth Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober (endret) Egentlig en låt om eksen til Keith Richard, men siden Rolling Stones er Renault og Nazareth er Mercedes - er selvsagt sistnevntes versjon best Endret 3. oktober av Valmeth 1 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober (endret) Röyksopp - "Here She Comes Again (ft. Jamie Irrepressible) (2014)" Choreography by TEVYN COLE Endret 16. oktober av backtoback 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 4. oktober Del Skrevet 4. oktober Fikk Jethro Tull: Minstrel in the Gallery boksen i posten i dag så da blir det nok litt musikk av Ian Anderson mixet av Steven Wilson i 5.1 her! 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober (endret) Jeg får så godfølelsen av denne låta. ♥️ Endret 5. oktober av :utakt 1 1 Lenke til kommentar
Palladio Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Beste låten! Fairport Convention - Now Be Thankful 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober (endret) Neil Young -- "Dead Man Theme (1996)" (long version, instrumental) Endret 5. oktober av backtoback 2 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober (endret) @:utakt, flott coverlåt, men originalen vil alltid stå mitt hjerte nærmest. Crowded House - "Don't Dream It's Over (1986)" (Official Music Video) Endret 5. oktober av backtoback 1 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober (endret) backtoback skrev (17 minutter siden): @:utakt, flott coverlåt, men originalen vil alltid stå mitt hjerte nærmest. Crowded House - "Don't Dream It's Over (1986)" (Official Music Video) Jeg var faktisk ikke klar over at det var en coverlåt før ganske nylig. Det blir gjerne sånn at man foretrekker den versjonen man er vant til. 🙂 Jeg syns låta kler kvinnevokal. Denne varianten fra Miley Cyrus og Ariana Grande er også overraskende god. Endret 5. oktober av :utakt 1 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 6. oktober Del Skrevet 6. oktober Scarface - "I Seen A Man Die (1994)" (Official Video) [Explicit] 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 7. oktober Del Skrevet 7. oktober Bernhoft - "C'mon Talk (2011)" (Official Video) 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå