Terrassebord Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Har fått surret meg til å ta med head-fi oppsettet til jobb, så nå sitter jeg her på en fredags ettermiddag, nedlesset i arbeid mens Neil Young synger om Sugar Mountain... Skulle gjerne vært der... 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Bjørn Torske med albumet Kokning fra 2010, i mine ører er det meste han koker i hop tidløse klassikere 😎 1 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Trippelure skrev (2 timer siden): Bjørn Torske med albumet Kokning fra 2010, i mine ører er det meste han koker i hop tidløse klassikere 😎 Han er utrolig bra. Har møtt han i det virkelige liv, og han er like unik i egen person. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Spotify har en automatisk generert spilleliste som heter "On repeat". Den er ganske fin for å vise hva man hører på for tiden. De fem øverste på min liste er per i dag (sang - artist): Diamond Eyes - Exploring Birdsong The Sacrilegious Mind Machine - Vanden Plas Light Left in the Day - Big Big Train Portals - White Moth Black Butterfly Red Sun - Black Country Communion Her har dere litt kjempetysk progmetal. Direkte fra Kaiserslautern. 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. mai Del Skrevet 6. mai Deine Lakaien og deres nydelige album White Lies fra 2002. Her er en liveversjon av åpningssporet Wunderbar 🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå