Woff Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april (endret) I dag blir det mest Transatlantic! Fikk Morsefest 2022: The Absolute Whirlwind på 5 cd og 2 blu ray i dag. Fikk også Joe Bonamassa - Live At The Royal Albert Hall Endret 25. april av Woff 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april En Pus som snorker i mitt øre 🥰🥰❤️❤️ 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Søndag=Jazz 😎 I dag hører jeg på en moderne jazzet versjon fra 1972, av tradisjonelle Etiopiske toner og melodier. Veldig kult, nydelig og behagelig å lytte til ❤️😁 2 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Ahhh Pearl Jam, stor del av oppveksten! Gøy å se de holder koken 1 Lenke til kommentar
Medlem Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Fikk billetter til Rumours Of Fleetwood Mac av kona I kveld er det gammel Fleetwood Mac 1 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Medlem skrev (24 minutter siden): Fikk billetter til Rumours Of Fleetwood Mac av kona I kveld er det gammel Fleetwood Mac Bra kone du har Nå hører jeg på Hubbabubbaklubb med Et Annet Sted 😎 1 2 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Trippelure skrev (52 minutter siden): Bra kone du har Nå hører jeg på Hubbabubbaklubb med Et Annet Sted 😎 Wow! Det var mange cowboyhatter samlet på ett sted 🤠 Ellers var låta passelig Hubbabubba-ish.. Den klistret seg ikke til hjernen lizzm 🤔 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Hubbabubbaklubb med Tomme Lommer 😎 2 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Åååå.. Jeg ble virkelig trøtt! Aldeles herlig bass her da! 🙂 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Laid Back - Bakerman 😎 Jeg blir bare aldri lei av den låta her, og videoen er superkul 😆 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå