oOF Skrevet 29. januar 2024 Del Skrevet 29. januar 2024 (endret) Endret 29. januar 2024 av oOF 2 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 1. februar 2024 Del Skrevet 1. februar 2024 En plate som har snurret regelmessig på spilleren min i det siste er Lightshadow med Anne Marie Almedal. Jeg var begeistret for Velvet Belly tilbake på 90-tallet, jeg har fortsatt cd’ene deres og var også på flere konserter med dem. Men solo-platene til Anne Marie hadde gått meg hus forbi inntil jeg snublet over Lightshadow på salg på Platekompaniet før jul. Flott senkvelds-musikk til å roe ned før sengetid. Lenke til kommentar
Regardé Skrevet 2. februar 2024 Del Skrevet 2. februar 2024 (endret) Elon Musk Playlist? Elon Musk’s Neuralink implants chip in its first human brain | February 1, 2024 🤔 😅 🙂 New Frontiers (feat. Elon Musk) Endret 2. februar 2024 av Regardé Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar 2024 Del Skrevet 4. februar 2024 Søndagsjazz 😎 I dag hører jeg på min favoritt Monica Zetterlund, en fantastisk sangerinne og skuespiller. Her akkompagnert av Bill Evans Trio og Steve Kuhn. 2 Lenke til kommentar
Regardé Skrevet 6. februar 2024 Del Skrevet 6. februar 2024 Contours - Do You Love Me Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. februar 2024 Del Skrevet 7. februar 2024 Hører mye på siste utgivelse fra Threshold for tiden, "Dividing Lines". Melodiene i refrengene bare krabber inn i øregangen og blir der. Litt barsk riffing også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå