oOF Skrevet 21. november 2023 Del Skrevet 21. november 2023 (endret) Trommelyden er om mulig enda verre i dag enn den var den gang da. Dette er en av svært få plater jeg kjøpte som jeg aldri har hørt gjennom fordi jeg ikke klarte å høre på trommelyden. Hva var det de tenkte på egentlig? Skarptromma dominerer fullstendig lydbildet. Endret 21. november 2023 av oOF Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. november 2023 Del Skrevet 21. november 2023 oOF skrev (18 minutter siden): Trommelyden er om mulig enda verre i dag enn den var den gang da. Dette er en av svært få plater jeg kjøpte som jeg aldri har hørt gjennom fordi jeg ikke klarte å høre på trommelyden. Hva var det de tenkte på egentlig? Skarptromma dominerer fullstendig lydbildet. Prøv denne! Lenke til kommentar
Valmeth Skrevet 21. november 2023 Del Skrevet 21. november 2023 oOF skrev (11 minutter siden): Trommelyden er om mulig enda verre i dag enn den var den gang da. Dette er en av svært få plater jeg kjøpte som jeg aldri har hørt gjennom fordi jeg ikke klarte å høre på trommelyden. Hva var det de tenkte på egentlig? Skarptromma dominerer fullstendig lydbildet. Haha jeg kjøpte også denne skiva, på bensinstasjonen for typ 250,-... Vet ikke hva jeg skal si, var mye eksperimentell musikk for 20 år siden og noen klarte det bedre enn andre. Denne da, enda verre etter min mening. Hele låta definerer diagnosen schizofreni, og den videoen.. Hva i helvete Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 25. november 2023 Del Skrevet 25. november 2023 oOF skrev (3 timer siden): Godt å se flere har havnet utpå Gizzard-kjøret! Jeg har ikke rukket så veldig mye enda, men for en katalog de guttene der har Lenke til kommentar
daffy64 Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 Sitat Rolling Stones. Hackney Diamonds. Dæven han steike, eg e fan meg ny forelska i di gamle steinan. Snakk om å finn seg sjøl på sine litt gamle dager. 😍 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 (endret) denne snutten går i loop her ❤️ https://youtube.com/shorts/LywAduudpX0?si=BYQd1nRe6dOyw1LP Endret 28. november 2023 av Mr.M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå