Odd R. Valmot Skrevet 23. mai 2020 Del Skrevet 23. mai 2020 TEST: Bærbar musikkfestival Lenke til kommentar
DSR Skrevet 23. mai 2020 Del Skrevet 23. mai 2020 "Varer lenge Du kan kjøre høyttaleren både tilkoblet strøm og på batteri." Og jeg som trodde at et batteri også leverer strøm?? 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. mai 2020 Del Skrevet 23. mai 2020 (endret) Jeg har eid lillebroren til denne høytaleren (JBL Xtreme) siden 2015, den har blitt brukt MYE og et par år levde den og ble brukt daglig i ganske tøffe forhold ute på et verft. I dag er høytaleren fortsatt god som ny og med fantastisk lyd for størrelsen, så denne høytaler serien fra JBL kan jeg absolutt anbefale Endret 23. mai 2020 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Argur Skrevet 23. mai 2020 Del Skrevet 23. mai 2020 (endret) Ifølge teksten er det 2x40W RMS tilkoblet nettstrøm og 2x30W RMS ved batteribruk, men i spesifikasjonene listet opp står det 2x40W RMS på begge alternativer. Klarer meg forøvrig fint med JBL Flip 3 Stealth ute, men alle BT høytallere fra JBL virker å levere "varene". Endret 27. mai 2020 av Argur Lenke til kommentar
Odd R. Valmot Skrevet 24. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2020 I så fall er det to sett spesifikasjoner. Se her: https://no.jbl.com/on/demandware.static/-/Sites-masterCatalog_Harman/default/dw62fa05d6/pdfs/JBL_BoomBox2_SpecSheet_Norwegian.pdf Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 Jeg har en av lillebrødrene Flip 3 Essential. Den har god lyd men irriterende med den Auto-power off funksjonen. Når jeg bruker den med bluetooth koblet til pc'n så slår den seg av etter 10 minutter og må kobles opp igjen. Ellers er de rause med ladekabelen. Hele 1 m lang. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 Har et par JBL Extreme. Har vært godt fornøyd med disse, men skulle ønsket at jeg kunne justere lydbildet litt via appen for høyttaleren i stedet for å måtte gjøre det i programmet man bruker for avspilling, med den ulempe at innstillingene nødvendigvis ikke er aktuelle for andre avspillingsenheter.... Lenke til kommentar
Argur Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 (endret) Odd R. Valmot: Ja akkurat, 2x30W RMS på batteri, du har skrevet 2x40W i DIN spesifikasjonsliste i artikkelen. Endret 27. mai 2020 av Argur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå