Zemeckis Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hei Jeg digger slike offroad spill,men vet ikke av så mange.Kan noe hjelpe meg?Har 4x4 Evo 1 & 2.Håper jeg har postet i rett kategori. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 1nsane er jo offroad da, men begynner å bli litt gammelt.. men fortsatt morro å spille på lan Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 1nsane er jo offroad da, men begynner å bli litt gammelt.. men fortsatt morro å spille på lan Ja det er det.Kom ikke på at jeg hadde det Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Skal du ha det beste offroad-spillet noensinne burde du se etter Screamer 4X4. Det er 2-3 år gammelt og koster rundt en hundrelapp på ymse websjapper. Nærmere villmarka med bil kommer du ikke med mindre du faktisk er der og setter deg fast i virkeligheten. Har spilt mye 4X4 Evo, kult spill, men det når ikke Screamer 4X4 til knærna en gang. Det har store, store baner og fantastisk fysikk. Utvalget biler er også bra, med alt fra Jeep Wrangler og Mercedes G til Toyota LandCruiser (mmm) og Mitsu Pajero (oh yeah!). Har ganske ok grafikk også. Et fantastisk spill rett og slett. Det var det spillet som gjorde at jeg gikk til anskaffelse av en Pajero i det virkelige liv også (se brukerprofil for bilde av beistet mitt i ørkenen) Kan ikke si det har skuffa så langt ps. Spillet er mer av en sim enn hva både Insane og Evo er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå