nomercy15 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 ****** dama minst en gang i uka Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Oppgradere til Athlon 64, San diego. Klokke min gamle pc. Leke med min gamle gamle pc. Kikke litt på programmering og andre ting. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 -Bli ferdig med casemodden min før neste år -Begynne å trene -Ta penger for å fikse pc'ene til onklene, tantene, søstrene, brødrene osv, til vennene mine. Og ikke minst prøve å hjelpe andre i en større grad Lenke til kommentar
KAS Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Og da var vi over i 2005. Hvordan gikk det? Endret 5. januar 2005 av KAS Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hehehe, nei jeg klarte ihvertfall ikke å holde forsettet mitt - som var at jeg ikke skulle kjøpe hardware i 2004 i det hele tatt. Lolololol...narra meg selv skikkelig der ja...........:-) Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Begynne og trene pc er ikkje bra for utsenet.... Jeg ville kanskje ha prioritert rettskriving framfor trening Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Legge inn Linux før Sp2 blir pålagdt! Lenke til kommentar
acon Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 *skaffe dame *mindre tid på data *begynne å trene *skaffe meg jobb Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 1. Slanke vekk pøbb muskelen (hehe)2. Sitte mindre foran PCen (hehe) 3. Laste ned mindre fra nettet (hehe) 4. Begynne å bruka Pcene til noe fornuftig, ikke bare morro. (mao begynne å jobbe igjen) 5. Kjøpe Alienware PC(ja, jeg skal kjøpe neste år) 6. Holde orden på kontoret 7. Bli færdig med oppussingen hjemme, og starte nye oppussings prosjekter 8. Mer kontakt med venner IRL 9. Være snill med kone og barn (er veldig snill allerede) 10. Bruke mindre tid på HW.no (hehe denne kommer jeg til å ryke på) Men det viktigste, glede meg over de små tingene i livet, og fullføre ting jeg starter, og ikke minst: SLUTTE MED SNUS!! V "Happy new year miss Sophie" /me spretter en magnum gul enke 1. nei, den har jeg ennå 2. Right 3. Særlig 4. Done, bruker nå PCen til å studere 5. Fatter ikke at jeg skreiv det. men men, kjøpte meg ny Pc neways. 6. nope, like rotet ennå 7. Faktisk ferdig med oppussing, og har solgt huset med 400K i fortjeneste 8. huh? 9. Enda snillere i år 10. Som sagt, den ryker jeg på Forsetter for 2005: 1. Begynne å jobbe, barna er store nå 2. Modde ny kontorpult (!) 3. Flytte til en adresse med 10Mbit 4. Fullføre MCSE 5. Trene 6. Bygge ny server 7. Bygge Pc til ungene 8. Slutte å bygge PCer til andre 9. Gifte meg kanskje 10. slutte med snus Vi får se hvordan det går denne gangen V Lenke til kommentar
Bach Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 - Begynne å ta betalt når jeg fikser datamaskiner.- Sage ferdig og montere fronten til kabinettet mitt. - Kjøpe Zalo (og ikke drøye alt for lenge før jeg bruker den... ) -Har tatt betalt ihvertfall noen ganger. -Ny front på plass. -Har til og med vaska opp flere ganger. Nytt for dette året: -Gjøre ferdig direktekjernevannkjølinga mi. (Har ikke fått tak i kobber til bunnen, også leste jeg artikkelen på ocshoot. Uansett kan det ikke gå værre en gæli. Utfordringa blir å finne på noen smarte løsninger og prøve å få den til å både se ut og yte bra. Om det blir noe greie på skal jeg knipse noen bilder og kanskje lage en oppskrift. ) Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har man sett, tråden som mistet et år :!: Tja... Ikke bruke for mye tid og penger på hw og PC generelt. Det må være de eneste hw-relaterte forsettene mine. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Nei, forsettene for i år, de må bli slik: 1. Mindre tid foran PC (den kommer jeg sannsynligvis til å bæsje på leggen på) 2. Endelig få en backupserver- løsning som ikke krever tilsyn, slik som systemet jeg har nå krever. 3. Kanskje innføre vannkjøling........ 4. Kanskje fixe en HTPC til stua - hvis løsningene som kommer er gode nok (er meget kresen). 5. Kjøpe meg et nytt kabinett til den ene PC'n - må bli Lian PC6277 Black (driiiiitsvært). 6. Prøver igjen; Ikke kjøpe hardware i 2005 utenom kabinettet. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Lololol.....forsettene holdt ikke mange dagene nei.......først havarerte ett av mine Abit hovedkort, så det må jeg ha nytt. Deretter røyk min Siemens SX45 PDA (kostet 9.000) i hine hårde dager - så da må jeg ha ny PDA også. Samtidig har jeg bestemt meg for å bytte ut 2 av kabinettene mine.....så her går det virkelig unna............:-) Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Mekke ny pc Begynne å trene vekter Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Få 1000 innlegg innen Mars.. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Bli kvitt Vapochillen med hardware og mekke en fet Xbox Men må fortsatt ha serveren min da.. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 * Opprettholde treningen (Trener 3 ganger i uken, kansje flere når fotballen begynner) * Tjene mye penger på jobben min (Avløser) * Kjøpe ny HDD (Har bare en stappfull 40 gig nå) * Få 1337 innlegg i løpet av året * Kansje kjøpe nytt minne, og klokke "livsjiten" ut av min AMD XP 2500+ (Fordi sånn er det bare) * Så må jeg får gjort noe med kabinettet mitt Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Oppgradere hovedkort, CPU og skjermkort, samt kjøpe nytt kabinett. Det er da meningen at dette skal være eneste HW-kjøp i år, kanskje med unntak av noen harddisker. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Oppgradere til Athlon 64, San diego.Klokke min gamle pc. Leke med min gamle gamle pc. Kikke litt på programmering og andre ting. - San Diego kunne jeg se langt etter ja, var nok litt optimistisk der. Amd har vært treige, får håpe de får den ut til våren. Det som blir spennende er hvordan jeg skal få råd til den. Tror jeg satser på noe litt mer økonomisk. - Har klart å klokka pcen bittelittegrann, dvs skjermkortet. En 1800+ amd athlon palomino har ikke så mye å gå på. Minne ser jeg egentlig liten grunn til å røre. - Har kost og lekt meg med pcen og det skal jeg fortsette med. - Programmering har det blitt lite av, men har kommet så langt at jeg har fått opp ei side (som dessverre forsvant da jeg sa opp telenor), brukte et eller annet tool . Så html og slikt er det dårlig med. Får vel prøve meg mer på dreamweaver med tiden. Mao det har gått greit, ikke helt etter planen. Endret 15. januar 2005 av ^fmj Lenke til kommentar
-ELK- Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 - Nytt tastaur og mus - Begynne å trene ordentlig - Legge på meg 10-15 kilo - SPARE PENGER! - Bruke de pengene jeg tjener på noe fornuftig - Få meg jobb - Sykle mer bmx - Bruke mindre tid på pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå