FuglFøniks Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 * Smiske med lærerne istedet for å kjefte dem ut * Sørge for å oppgradere min nye mskin jevlig * Prøve å modde litt * Vapochill må anskaffes * Klokke så hardt at det kommer flammer ut av alle 5 viftene * Begynne å røre på meg * Skjerpe meg på skolen () * Ikke være oppe til 4/5 hver hverdag ( ) * Spille mindre cs osv. .... Og mye mer Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 * Smiske med lærerne istedet for å kjefte dem ut* Sørge for å oppgradere min nye mskin jevlig * Prøve å modde litt * Vapochill må anskaffes * Klokke så hardt at det kommer flammer ut av alle 5 viftene * Begynne å røre på meg * Skjerpe meg på skolen () * Ikke være oppe til 4/5 hver hverdag ( ) * Spille mindre cs osv. .... Og mye mer Hvorfor skal du oppgradere maskinene?? Synes den virket bra jeg... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 - bruke mindre tid forran pc'n.. - trene mer - forlenge penisen Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 * Oppgradere HW * Trene mer * Skaffe meg en ny jobb * Bruke mer tid ute Ellers vil jeg ønske dere alle et godt nytt år Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) PayneQUOTE (Rayline TWB @ 31/12/2003 : 16:46) 2004 skal bli et helt komplett hardware- fritt år................ Men 2005 derimot, da skal det bli bærre lækkert ja......... lykke til Jo takk, syntes du det var litt VEL optimistisk............:-) Strupstad- bruke mindre tid forran pc'n..- trene mer - forlenge penisen Bruke lodd...............? En ting til: lære meg å quote skikkelig............fordømrade herk......!! Zuluzion Skrevet 31/12/2003 : 17:21 * Oppgradere HW * Trene mer * Skaffe meg en ny jobb * Bruke mer tid ute Ble ikke noe bedre nå heller.......can't teach old dog to s(h)it.... Endret 31. desember 2003 av Rayline TWB Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 * Smiske med lærerne istedet for å kjefte dem ut* Sørge for å oppgradere min nye mskin jevlig * Prøve å modde litt * Vapochill må anskaffes * Klokke så hardt at det kommer flammer ut av alle 5 viftene * Begynne å røre på meg * Skjerpe meg på skolen () * Ikke være oppe til 4/5 hver hverdag ( ) * Spille mindre cs osv. .... Og mye mer Hvorfor skal du oppgradere maskinene?? Synes den virket bra jeg... Den er helt ny, mener at om et halvt år så kanskje.. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 forrige år hadde jeg et nyttårsforsett om at jeg ikke skulle ha noe nyttårsforsett neste år heller, så jeg må nok holde det! Lenke til kommentar
handbook Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 - Fortsette å trene som jeg har gjort siste halvåret (5-6-7 ganger i uka). (ergo mindre tid forran pc'n) - Forhåpentligvis slippe/slutte med å fikse pc'er for andre (L-E-I) - Skaffe en ny harddisk & dvd-brenner.. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Strupstad- bruke mindre tid forran pc'n..- trene mer - forlenge penisen Bruke lodd...............? Nope:) Real.Penis.Enlargement.Techniques.v1.2.WinNone.Incl.FULL.METHOD-TNO.. si ifra hvis noen er intressert:) veldig bra saker! Er et word dokument med masse tips og tricks. edit: har ikke liten tissefant nu asso,bare så det er sagt:p Endret 31. desember 2003 av Strupstad Lenke til kommentar
Vyper Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Montere sammen en xp2500+ pc til. ( delene er i posten allerede) Kjøpe meg LCD skjermer til begge pcne. Installere å lære meg Linux på den nye pcn. Nytt grafikkort og installere vannkjøling i den pcn som dette skrives på. Skrape i sammen nok deler til å få opp igjen en P3 600. Trene mer. Spille mindre PS. Og ikke minst få meg en ny jobb. Endret 31. desember 2003 av Vyper Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Strupstad: Tenkte på lodd i forbindelse med "trene mer" jeg da.....................lmao.......... Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) 1. Slanke vekk pøbb muskelen (hehe) 2. Sitte mindre foran PCen (hehe) 3. Laste ned mindre fra nettet (hehe) 4. Begynne å bruka Pcene til noe fornuftig, ikke bare morro. (mao begynne å jobbe igjen) 5. Kjøpe Alienware PC(ja, jeg skal kjøpe neste år) 6. Holde orden på kontoret 7. Bli færdig med oppussingen hjemme, og starte nye oppussings prosjekter 8. Mer kontakt med venner IRL 9. Være snill med kone og barn (er veldig snill allerede) 10. Bruke mindre tid på HW.no (hehe denne kommer jeg til å ryke på) Men det viktigste, glede meg over de små tingene i livet, og fullføre ting jeg starter, og ikke minst: SLUTTE MED SNUS!! V "Happy new year miss Sophie" /me spretter en magnum gul enke Endret 31. desember 2003 av vetle Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Nyttårsforesettet er å bruke mindre tid foran denne "#%¤#& PC'n!Og å bruke mindre kr på Hardware!! Amen. Godt nytt år!! hehe...me 2.. Selv om jeg neppe tror jeg klarer det.. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 - Mindre trening - Mer drikking - Slutte med snus Godt nytt år Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Modde nykassa på en eller anna måte Legge inn linux og bruke det på gammel IBM`n Spille mer paintball Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Mine nyttårsforsetter: - Dra i land dama jeg holder på å skaffe meg. - Begynne å trene igjen. - Lære meg å programmere (C++) - Gjøre mer lekser. - Være snillere Lenke til kommentar
Zhen.Jen Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 - Få meg dame. - Fikse PCn min. - Bli lærling og tjene penger til å kjøpe roser til dama og hw til meg selv! Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 - Mekke server - Være mer (litt) seriøst ang. skolen - Trene mer - Slutte med StarCraft: Brood War - Modde xboxen - Ikke snu totalt på døgnet i ferier (være oppe til 8 og sove til 7 osv.) Lenke til kommentar
shahin Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Bytte fra 13x80GB til 3x300GB Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg har et spenende nyttårsforsett. Bygge flest mulig PC'er som er basert på ASUS HK / Intel prosessor / Hercules Skjermkort / Corsair RAM / Seagate S-ATA HD. Bare en hobby. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå