Tacritan Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hepp, starter en tråd her om nyttårsforsetter med tanke på hardware. Spørsmålet er enkelt; har du noen konkrete planer med hardware'n din i løpet av året som kommer? Oppgradering? Casemods? Overklokking? Nedklokking? Sette opp serverpark av gamle maskiner? Fortell! Selv har jeg akkurat bestilt ny hardware og bestemt meg for at den skal holde iallefall et helt år (mulig jeg kjøper litt mer diskplass etterhvert men... ). I tillegg skal jeg gjøre ferdig casemodden min (sånn nesten iallefall...). Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Bygge min første pc Sette op Linux på en pc Lære meg programmering Fikse en gammel maskin, vil ikke sku seg på Klokke mn gamle pc, først må jeg få tak i litt vifte. Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Nyttårsforesettet er å bruke mindre tid foran denne "#%¤#& PC'n! Og å bruke mindre kr på Hardware!! Amen. Godt nytt år!! Lenke til kommentar
drbass Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Oppgradere hw, prøve å ikke kjøpe så mange flere harddisker Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Mitt store nyttårsforsett må utvilsomt være å bruke mindre penger på hardware. Jeg ender året på ca 27.000 kroner noe som for min lille økonomi er helt uforsvarlig. Neste år skal jeg holde meg under 10.000kr. Lenke til kommentar
InfecteD Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 - Aldri igjen kjøpe hovedkort med VIA chipset - Aldri igjen bruke linux - Røyke og drikke mer Det var det =P Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Begynne og trene pc er ikkje bra for utsenet.... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 - Oppgradere CPU - Oppgradere RAM - Oppgradere Skjermkort Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Få dette shit OSet til å virke ordentlig! Lenke til kommentar
Bach Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 - Begynne å ta betalt når jeg fikser datamaskiner. - Sage ferdig og montere fronten til kabinettet mitt. - Kjøpe Zalo (og ikke drøye alt for lenge før jeg bruker den... ) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Bli 1337 i photoshop, samt lage ei rå heimeside. Vaske tastaturet med såpe og vatn. Endret 31. desember 2003 av arve87 Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 uhm.. 1 bubblelight :\ Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Sette sammen ny PC Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) 2004 skal bli et helt komplett hardware- fritt år................ Men 2005 derimot, da skal det bli bærre lækkert ja......... Endret 31. desember 2003 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hva er mine nyttårsforsetter mon tro? -Skaffe ny mobil -Få meg dame Lenke til kommentar
falut Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) - Bygge data (min første) - Lage hjemmeside Endret 31. desember 2003 av _-Joacim-_ Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ny mobil, nytt skjermkort, fikse det fordømte hdd-problemet mitt, trene litt mer, tjene penger, samt kjøpe unyttige krommede, elektroniske duppeditter jeg er blitt så dryktelig glad i.. Godt nytt år alle sammen Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Drikke like mye øl som i år "Edit" Ups så ikke at det gjalt HW.. Lage ølholder på pcen..cdskuffa blir så klissete at cdene mine ikke funker lenger Ha et godt nytt år alle sammen TaZ Endret 31. desember 2003 av taz Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 -Kjøpe ny pc, noe jeg har planlagt i snart 1 år, må bare vente litt til vet du, det må bli litt billigere osv -Trimme mer -Tjene MASSE penger på REMA (Dere bør handle der alle sammen) (Reklame) -Prøve meg på casemod (Kommer litt an på hvilket kabinett jeg kjøper) -Se om jeg gidder å mekke litt linux, jeg synes det enkle ofte er det beste (Som Rema)(Fortsatt litt reklame) -Gjøre det avsindig godt på skolen (Sjekk ut tilstanden på skolen min, gå inn HER og last ned skolefilm vcd) -Smiske som en hest med lærerene Dette var mine få nyttårsforsett.. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 2004 skal bli et helt komplett hardware- fritt år................Men 2005 derimot, da skal det bli bærre lækkert ja......... lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå