Bevern Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg har kjøpt et nytt skjermkort (Radion Atlanthis 9800SE) Men jeg skal bruke kortet til og spille DivX filmer på Tv med tv-out ........... BUT SHIT HAPPENS Bare DVDfilmer og Mpeg 1 og 2 fungerer. Når jeg prøver spille DivXfilmer vises bildet kun på Pc monitoren og bildet på tven er kun svart. hva er problemet??? Cheftec miditower Abit SA7 motherboard 1024mb ram Kinston Radion Atlanthis 9800SE 80G Western Digital Creative soundblaster 5.1 pinnacle PCTVpro NEC DVDbrenner MSI brenner Lenke til kommentar
spetter Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Problemmet har vært oppe mange ganger før... Du må stille på PAL/NTSC innstillingene Norge har PAL type B husker ikke her og nå hvor du stiller dette Lenke til kommentar
spetter Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hvis det var dette du mente da, sort / hvit på tven.. Lenke til kommentar
isatra Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Det er bare å sette Tv som main monitor, og pc-skjermen som 2. Da funker det. Hadde samme problemet selv Lenke til kommentar
Bevern Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Det var ikke det som er problemet... den står på Pal-B Endret 31. desember 2003 av Bevern Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hvis det var dette du mente da, sort / hvit på tven.. Nei. Han mente bare sort. Pleier å fungere om du setter TV'n til "Primary display device". Evt. leter etter "Full screen display" og setter denne til TV'n. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 vanskelig å få for lette løsninger eller? "Sette TV som Main monitor" for å se divX er ikke noe som duger i lengden, tross alt. Hvis du bruker et annet program for å se divX kan det være et clue. Hvis ikke er det nok noen innstillinger en plass som gjør det.... Standarden for norge er: PAL-B eller -G Bruk funksjoner som heter noe i retning "videspeilvending" eller "mirroring" for å kjøre full-skjerm med bildet på TV'en. Lenke til kommentar
Bevern Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Takker Isatra for løsningen Lenke til kommentar
eught Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Sett heller på overlay clone, så slipper du å bytte mellom primary og secondary hele tiden. I tillegg kan du da drive med andre ting på PC'en samtidig som filmen går. Se her hvordan du gjør det. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 er akselasjon i WMP aktivert?, er den det får du svart skjerm, det gjør iallefall jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå