Annaaa92 Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Hei, jeg og mine to medstudenter ved BI har en spørreundersøkelse om personalisert markedsføring og forbrukeres bekymring for personvern. Vi trenger flere respondenter for å kunne få et godt resultat i datanalysene, så vi håper dere har mulighet til å kunne svare på undersøkelsen. Det tar 2 minutter. Tusen takk på forhånd https://bino.qualtrics.com/jfe/form/SV_9GNHBaQAMesFCHH Lenke til kommentar
Amrein Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 (endret) Sitat BI unitest customwritingcompany Annaaa92 skrev (På 22.5.2020 den 10.28): Vi forsker på personvernhensynet i personlig markedsføring - en gruppe studenter ved BI ... Sitert tekst ble automatisk skjult Hei, Er forskningen ferdig? Hvor kan jeg finne publiseringen av den? Jeg trenger å skrive en kort oppsummering av den siste forskningen på balansering av personalisering med personvern av data (jeg er fra Universitetet i Stavanger). Endret 9. juli 2020 av Amrein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå