2bb1 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Må ha: minimum 2.5 MHz , minimum 300-500mb ram, må ha ca. 40-70 gb hardisk! NOEN SOM KAN HJELPE MEG??? PS! skal ikke kjøpe den før i midten av Mars! Torbjørn Endret 31. desember 2003 av 260202 Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Har hørt at jukies nede på plata har en del gode tilbud for tiden! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) For det første. Fjern caps i topic. Du bryter retningslinjene når du bruker caps i topic, uansett om det var med et uhell. Du risikerer å få tråden stengt. For det andre. Skal du kjøpe maskin i mars, venter du med å spørre til i mars, fordi priser og modeller forandrer seg hele tiden. Det som er et bra kjøp nå, er ikke det samme som er et bra kjøp om tre måneder. ps: plata er det området ved siden av Oslo S(det gamle erverdige bygget som er den del av Oslo S, til høyre sett fra Karl Johan), der de narkomane holder til. M.a.o. svaret er helt off topic. EDIT: Nå ser jeg at det var ikke med et uhell at du brukte caps i topic, i og med at du har rettet opp den "caps sto tilfeldigvis på uten at jeg viste det" feilen med liten forbokstav og store bokstaver resten. -> *report* Endret 31. desember 2003 av Orjanp Lenke til kommentar
Star Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 prøv www.multicom.no de har masse billig. Ellers ville jeg prøvd Dell.no og tilpasset en Dell Inspiron 1100 eller 4000. Håper det hjalp deg litt Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 CAPS-abuse, tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg